• 0

Wie helpt mij aan een goede agent in Yiwu ?

Beste ,

 

Ben op zoek naar een goede betrouwbare agent in Yiwu.

 

Importeer al jaren vanuit yiwu maar mijn agent heeft ons vorig jaar belazerd , dus ben op zoek naar een nieuwe.

 

Natuurlijk vind je er genoeg via google , en heb ook al wel contact met sommigen , maar wou

wel graag via deze weg wat informatie ,

 

Alvast bedankt

 

Jan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste ,

 

Ben op zoek naar een goede betrouwbare agent in Yiwu.

 

Importeer al jaren vanuit yiwu maar mijn agent heeft ons vorig jaar belazerd , dus ben op zoek naar een nieuwe.

 

Natuurlijk vind je er genoeg via google , en heb ook al wel contact met sommigen , maar wou

wel graag via deze weg wat informatie ,

 

Alvast bedankt

 

Jan

 

Yiwu is voor mij net iets te ver weg, maar je zou eens met Lee Wu kontakt op kunnen nemen die hier ook op HL rondhangt.

 

Neem even voor het gemak aan dat het om kleding gaat?

Link naar reactie
  • 0

Begin 2012 ben ik van plan om naar china te gaan. Landen in Guangzhou en volgens de planning richting Zhongshan gaan. Ik wil kort gezegd lampen importeren (huis lampen). Ik heb een goed bedrijf gevonden en ook via internet contact gehad. Ik heb begrepen dat je toch een agent nodig hebt voor wat begeleiding. Ik vraag mij af hoeveel een agent kost en weet iemand een betrouwbare in dat gebied.

 

Vriendelijke groet

Link naar reactie
  • 0

Begin 2012 ben ik van plan om naar china te gaan. Landen in Guangzhou en volgens de planning richting Zhongshan gaan. Ik wil kort gezegd lampen importeren (huis lampen). Ik heb een goed bedrijf gevonden en ook via internet contact gehad. Ik heb begrepen dat je toch een agent nodig hebt voor wat begeleiding. Ik vraag mij af hoeveel een agent kost en weet iemand een betrouwbare in dat gebied.

 

Vriendelijke groet

 

Guangzhou, Zhongshan... beide plaatsen wel erg ver van Yiwu vandaan...?

 

Agent kan handig zijn maar is niet altijd noodzakelijk.

 

Hou er wel rekening mee dat de Chinese visas tegenwoordig niet meer door de ambassade wordt geregeld maar via het nieuwe visa bureau.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb pas contact gemaakt met een Nederlands bedrijf dat ook als agent werkt.

Zij rekenen 140% excl. BTW van je inkoop daar.

Dat is verder inclusief alle kosten.

Ik ga over 2 weken naar Yiwu en ga het dan uitproberen.

 

Misschien is dat iets voor je ?

 

Gr.

 

Marcel Suiskens

Pop Bizzart

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik ben werkzaam bij ****************** [mod edit: geen zelfpromotie ] . Wij hebben verscheidene kantoren in China, waaronder een in Yiwu. Als je me een mailtje stuurt met het soort producten dat je zoekt, met name de technische details, dan zullen wij op zoek gaan naar de juiste fabrieken.

Wij ontfermen ons over het hele proces, inclusief het vinden van de juiste fabrieken en de kwaliteits controle. Wij zetten zelf een bescheiden marge op de prijs van de fabriek, vele malen lager dan de meeste agenten die 30 tot 40% in rekening brengen.

 

Mvg.

 

Emile

emile.p@********

 

 

Dit is een forum voor ondernemers, niet voor employees die enkel reclame willen maken en bovendien nog eens totale onzin uitkramen ook. Terug naar je cubicle svp.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.