Ich bin wieder da!

Aanbevolen berichten

Hallo mede-forumbewoners,

 

Long time no see! Wegens extreme drukte in ons bedrijf ben ik de laatste 7 maanden amper op HL actief geweest. De afgelopen jaren was het altijd wel aardig te combineren maar het afgelopen half jaar bestond vooral uit rennen, vliegen en jongleren van vele klantenprojecten.

 

Vanzelfsprekend zul je me niet horen klagen aangezien een dergelijke drukte alleen maar verdomd fijn voor de portemonnee is, al zijn we hier wel erg aan vakantie toe zolangzamerhand ;D

 

Momenteel is het dankzij de vakantieperiode weer allemaal wat rustiger en hebben we ook eindelijk de kans gezien om de nieuwe *reeds-lang-in-ontwikkeling-zijnde-maar-door-de-drukte-maar-niet-afkomende* website van ons grafisch ontwerp bedrijf eindelijk af te ronden en te lanceren (voor de nieuwsgierige geesten, klik hier).

 

Maaaaaaar voor degenen die mijn immer 'wijze' adviezen en mijn prettige aanwezigheid gemist hebben heb ik dus goed nieuws: Ich bin wieder da! :)

 

Ik kom jullie van nu af aan weer met enige regelmaat vergezellen op het forum en zie er naar uit met forum-bekenden (en onbekenden) weer ouderwets van gedachten te wisselen.

 

Met vriendelijke groet,

Arno

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Hoi Iwan,

 

Da's inderdaad ook een hele tijd geleden voor jou zeg.

 

Overeenkomsten en toch verschillen qua wat? Qua HL voor onze afwezigheid en na?

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Hoi Iwan,

 

Da's inderdaad ook een hele tijd geleden voor jou zeg.

 

Overeenkomsten en toch verschillen qua wat? Qua HL voor onze afwezigheid en na?

 

Jip! Er is al iets eerder over geschreven maar het gaat nu ff-tjes puur op het gevoel.... Ok, ik eerst, mijn gevoel zegt dat het aantal reacties/topics lager is (als ik nu opstart zie ik maar enkele topics 'op vandaag' staan) maar veel van hetzelfde is... ? Nogmaals heb ik er geen harde mening over maat dit is puur het gevoel wat ik had toen ik weer 'binnen kwam'

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Jip! Er is al iets eerder over geschreven maar het gaat nu ff-tjes puur op het gevoel.... Ok, ik eerst, mijn gevoel zegt dat het aantal reacties/topics lager is (als ik nu opstart zie ik maar enkele topics 'op vandaag' staan) maar veel van hetzelfde is... ? Nogmaals heb ik er geen harde mening over maat dit is puur het gevoel wat ik had toen ik weer 'binnen kwam'

 

Daar lijkt het inderdaad wel een beetje op. Kan ook aan de vakantieperiode liggen natuurlijk. Maar ik heb wel de indruk dat wat 'vaste' HL-ers (waaronder tot voor kort ons 2 ook dus) momenteel wat minder druk het forum bezoekt dan voorheen waardoor er ook een iets andere sfeer lijkt te hangen.

 

Een tikkie onpersoonlijker. Maar da's puur een eerste indruk.

 

Tegelijkertijd zijn de reacties van o.a. Hans (de reus) en Romano weer typisch wat ik gewend ben van HL.

 

@Romano: Was leuk je laatst in Steenwijk te zien waar je naast mijn wederhelft Antoinette op de beurs stond. Was zo te horen erg gezellig die dag.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.