Bij deze vraag ik hulp, voor het opzetten van een stichting met de boven vermelde naam.
Hulp in de vorm van wat te doen en hoe. Daar ik in het runnen van een stichting niet bekend ben.
De situatie is dat ik momenteel elk weekend 8 tot 12 Filipijnse au pair meisjes over de vloer krijg. Ze slapen, eten en douchen bij ons. Deze meisjes werken door de weeks erg hard voor niet al te veel geld. En vaak moeten ze een groot deel van hun inkomen oven maken naar de familie. In het weekend of vakanties zijn ze vaak vrij. Maar waar moeten ze dan naar toe? Bij ons hebben ze een ontmoeting plaats. En krijgen ze te eten wat ze veelal in de Filipijnen eten (geen hollandse kost).
Vaak organiseren we ook uitjes voor hen.
Het is gestart met een aantal meisjes. Maar het worden er natuurlijk steeds meer. Ik weet niet waar het naar toe groeit.
Ik weet alleen dat het op den duur niet meer door ons op te brengen is.
Nu bekostigen we vaak alles zelf nog. Maar ben op zoek naar oplossing daarvoor.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vloerverwarming-we
vloerverwarming-we
Bij deze vraag ik hulp, voor het opzetten van een stichting met de boven vermelde naam.
Hulp in de vorm van wat te doen en hoe. Daar ik in het runnen van een stichting niet bekend ben.
De situatie is dat ik momenteel elk weekend 8 tot 12 Filipijnse au pair meisjes over de vloer krijg. Ze slapen, eten en douchen bij ons. Deze meisjes werken door de weeks erg hard voor niet al te veel geld. En vaak moeten ze een groot deel van hun inkomen oven maken naar de familie. In het weekend of vakanties zijn ze vaak vrij. Maar waar moeten ze dan naar toe? Bij ons hebben ze een ontmoeting plaats. En krijgen ze te eten wat ze veelal in de Filipijnen eten (geen hollandse kost).
Vaak organiseren we ook uitjes voor hen.
Het is gestart met een aantal meisjes. Maar het worden er natuurlijk steeds meer. Ik weet niet waar het naar toe groeit.
Ik weet alleen dat het op den duur niet meer door ons op te brengen is.
Nu bekostigen we vaak alles zelf nog. Maar ben op zoek naar oplossing daarvoor.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32727-stchting-filipijnse-au-pair-meisjes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag