Ik ben even verward met het volgende en misschien dat iemand mij opheldering kan bieden: stel ik heb een winstgevende eenmanszaak opererend onder 'handelsnaam 1' (om het zo maar even te noemen) in het jaar 2010. Kan ik in het jaar 2011 een 'nieuwe' onderneming oprichten onder 'handelsnaam 2' en deze onderneming financieren (inkoop voorraad etc.) met de winst voor belasting uit het jaar 2010 van 'handelsnaam 1'?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Fall
Fall
Een goedemorgen,
Ik ben even verward met het volgende en misschien dat iemand mij opheldering kan bieden: stel ik heb een winstgevende eenmanszaak opererend onder 'handelsnaam 1' (om het zo maar even te noemen) in het jaar 2010. Kan ik in het jaar 2011 een 'nieuwe' onderneming oprichten onder 'handelsnaam 2' en deze onderneming financieren (inkoop voorraad etc.) met de winst voor belasting uit het jaar 2010 van 'handelsnaam 1'?
Alvast bedankt..
Op zoek naar een relatiegeschenk? babycadeau of kraamcadeau? Neem eens een kijkje bij Hippemamashop!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32735-investering-brutowinst-handelsnaam-1-in-handelsnaam-2/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag