• 0

Plan is af, site is af, doelgroep helder maar wat is de volgende stap?

Hallo,

 

Ik ben een organisatiebureau aan het opstarten puur gericht op kinderen. Ik wil Kinderfeesten, Kraamfeesten en Kinderopvang op Locatie organiseren en zit volop in de opstartfase. Ik heb inmiddels een verkort ondernemingsplan geschreven (geen geld van de bank nodig, dus alleen bedoeld om mijn plannen helder te krijgen), mijn website is online, promotie materiaal gedrukt, alleen loop ik nu vast bij mijn vervolg stap. De promotie middels posters en flyers wil ik uitstellen tot na de zomervakantie en twitter en facebook lopen inmiddels prima. Wat voor stap kan ik nu het beste maken? Ik wil de eerste contacten gaan leggen maar weet niet goed hoe, ik wil bekendheid gaan ontwikkelen maar weet niet goed hoe ik wil laten zien dat ik er ben maar weet niet goed hoe, ik wil mijn diensten aan de man gaan brengen maar weet niet goed hoe...

 

Heeft iemand een goede tip voor mijn vervolgstappen? Ik heb een zo genoemde black-out!

 

Alvast bedankt!

 

Groeten Sarah

poster_Hoeraaa.thumb.jpg.b15303d3a3a11d04ac0aec6bc445c220.jpg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou afzien van posters/flyers. Waar ik heel erg van hou is meten. Weet je bijvoorbeeld hoe je Adwords goed instelt of hoe je de SEO goed geregeld kan krijgen? Op deze manier zorg je er al voor dat je een bepaalde doelgroep bereikt die ernaar opzoek zijn. Zo bespaar je onnodig weggegooid geld in posters en flyers die het minimum opleveren want jij hebt niet de informatie die grote bedrijven wel hebben bij het verspreiden van dat soort marketing gerij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.