• 0

Wie kan de weg wijzen naar afstudeerders voor stage in China?

Het is misschien een klein beetje off-topic, maar aangezien ik hier in China zit en slechts een paar keer per jaar in Nederland leek het mij niet geheel onverstandig eens naar ervaring te vragen of wellicht een goede verwijzing te verkrijgen.

 

Mijn bedrijf(je) is in de gelukkige omstandigheid dat er een tweetal fabrieken en diverse projekten gestart zijn, en hierdoor zijn er een 1 a 2 stageplaatsen ontstaan waarvoor ik nu op zoek ben naar geschikte stagair(e).

 

Kleine omschrijving: Het gaat om marketiing en technische communicatie, danwel combinatie hiervan.

 

Het zal om zeer zelfstandige posities gaan, dus enkel geschikt voor mensen die stevig in hun schoenen staan, maar hiernaast is er meer dan een reeele kans aanwezig hierin na stage een carriere op te bouwen danwel uit te groeien met ons.

 

De vraag, uiteraard, is of er collega's zijn op HL die hierin ervaring hebben, een suggestie aan te dragen met personen in kontakt te treden/danwel een introductie kunnen doen. Efin, ik kan wel wat hulp gebruiken.

 

Bij voorbaad dank.

 

Paul Stuijver

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Paul,

 

Ik heb helaas geen directe contacten voor jou vd marketing opleiding aan de Uni v Tilburg.

Maar je kunt een mail sturen naar: info@asset-marketing.nl.

Asset-Marketing is een studentenvereniging vd UvT en bied o.a. stageplaatsen van diverse bedrijven aan marketing studenten.

UvT is internationaal geörienteerd, ik weet zeker dat er studenten bijzitten die graag stage willen lopen in China, hoop dat er 1 of 2 bijzitten die door jou keuring komen.

 

Veel succes!

 

Mvg,

Khanh

Honesty: the key to sustainable success in work, business and life.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.