• 0

Heeft Zeeland nood aan een zelfstandige etalagiste?

Goeienavond beste forumbezoekers & collega-ondernemers

 

Met ernstige enthousiasme ben ik op zoek naar professionele meningen en reacties op mijn vraag "heeft Zeeland nood aan een zelfstandige etalagiste"?

 

Dit is een vraag waar ik al lange tijd naar zoveel mogelijk antwoorden van collega-ondernemers op zoek ben.

 

Ik ben een gediplomeerde etalagiste met ervaringen ,creatief van aard, ik hou van evenementen opzetten,events organiseren evenzeer als van accessoires ontwerpen en maken.

 

Ik werk 32u per week als mobile visual merchandiser in loondienst,daarnaast ben ik de eigenaresse samen met mijn man van een mobiele kledingwinkel ( ik kom bij de klanten aan huis met onze collecties dameskleding & accessoires) met daarbij horend een online webwinkel.

 

Het zal wellicht voor velen clichè klinken -of aankomen als een algemeenheid -doch ook ik moet eerlijk zeggen dat de grote maar met plezier genomen dagelijkse moeite die we moeten doen om een artikel verkocht te krijgen ondermaats is aan de maandelijkse terugkerende facturen die het bedrijf leiden opleveren.

Heel vaak moet ik mijn loon aanspreken om rekeningen te betalen gaan,wat niet de bedoeling kan blijven.

Maar ik ben aan het afwijken van mijn vraag in kwestie,excuseer,maar ik diende dit aan te halen als aanloop naar het waarom van deze vraag.