Ik wil mijn aangifte OB kwartaal 2 doorvoeren, maar ik blijf echter hangen bij de KOR.
Ik heb geen verkopen verricht, wel inkopen. Terug te vorderen OB : 58 euro.
Nu weet ik zeker dat ik aan het eind van het jaar per salde recht heb op de KOR... Ik ben namelijk pas in kwartaal 2 begonnen met mijn webdisign bureau. En ga weinig omzet en kosten verwachten dit jaar.
Ik vul bij vragen 1-4 in het digitale aangifteprogramma van de belastingdienst niets in,
Bij vraag 5b vul ik 58 euro in, Maar wat moet ik nu bij vraag 5d) Vermindering volgens kleine ondernemersregeling. Invullen?
moet ik hier nu -58 invullen?
Het is toch zo dat je ook met een verlies ook volgens de KOR moet handelen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
designforlife
designforlife
Beste leden,
Ik wil mijn aangifte OB kwartaal 2 doorvoeren, maar ik blijf echter hangen bij de KOR.
Ik heb geen verkopen verricht, wel inkopen. Terug te vorderen OB : 58 euro.
Nu weet ik zeker dat ik aan het eind van het jaar per salde recht heb op de KOR... Ik ben namelijk pas in kwartaal 2 begonnen met mijn webdisign bureau. En ga weinig omzet en kosten verwachten dit jaar.
Ik vul bij vragen 1-4 in het digitale aangifteprogramma van de belastingdienst niets in,
Bij vraag 5b vul ik 58 euro in, Maar wat moet ik nu bij vraag 5d) Vermindering volgens kleine ondernemersregeling. Invullen?
moet ik hier nu -58 invullen?
Het is toch zo dat je ook met een verlies ook volgens de KOR moet handelen?
Dank voor de reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32879-kor-bij-verlies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag