Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kirsten0107
Kirsten0107
Goedemiddag en help!
Ik heb sinds 2008 een webwinkel met hoofdzakelijk vogelproducten voor parkietachtige.
Niets groots, eigenlijk een uit de hand gelopen hobby aangezien ik al jaren valkparkieten kweek.
Al met al ben ik toch best gegroeid met verkopen in afgelopen drie jaar en denk ik eraan om weer wat aan producten te gaan uitbreiden.
omdat de winst niet groot genoeg is om er ook een boekhoudkundige van te kunnen betalen, doe ik de administratie zelf.
Met hulp van hier en mijn kennis van Excel heb ik best een net sjabloon opgezet.
Echter ik denk dat ik het me op één vlak veel te moeilijk maak en daarbij vraag ik even om jullie hulp.
Nu bereken ik elk jaar van de producten die ik verkocht heb, hoeveel de inkoopwaarde was. Dit tel ik bij elkaar op en haal ik van het totaal van de hoeveelheid verkochte producten af (uiteraard ook verzendkosten, en aftrekposten doen ook mee)
Maar de inkoopprijs van producten veranderd nog weleens en daarmee maak ik het me erg lastig.
De verwerking van de administratie duurt hiermee erg lang.
Dit kan vast makkelijker, maar hoe? hoe werkt dit normaal bij bijv een gewone dierenwinkel.
Kan me niet voorstellen dat ze dit zo lastig berekenen en ook zij hebben bijv, last van producten die over de datum zijn.
Kortom hulp gezocht!, mijn dank is groot!
Groetjes
Kirsten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag