Gebruikersvragen: hoe werkt dit forum? [voorstel tot handleiding]

Aanbevolen berichten

Hoe verwijder je een Door jou zelf geopend topic?

Niet

 

Je kunt het wel gemotiveerd verzoeken aan een moderator (via pm of modmelding). Als er nog niet is gereageerd op het topic kan het verwijderd worden.

 

Is er al wel gereageerd dan laten we het staan, maar kunnen we - indien daar redenen voor zijn - wel jouw account en persoonlijke gegevens anonimiseren.

 

Edit: ik heb zo'n vermoeden om welk topic dit gaat. Daar is al in gereageerd.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

In 2011 schreef Kermie:

 

...

Feit is dat wij op onderdelen of op specifieke vragen over de werking van ons forum her en der wel vragen én antwoorden hebben, maar geen complete handleiding.

...

Maar, wat niet is, kan nog komen. Wellicht kan dit topic het begin zijn van de gebruiksaanwijzing. Bij voorbaat maak ik dit topic "sticky".

 

Ruim vijf jaar later is er nog steeds geen handleiding. Dat betekent dat vooral nieuwe leden tijd, en dus geld, kwijt zijn aan zoeken naar antwoorden op vrij basale vragen. Tijd die ze liever zouden besteden aan hun onderneming of aan een waardevolle bijdrage aan dit forum.

 

Ik heb daarom wat tijd gestoken in een eerste opzet voor een handleiding. Lang niet alles is er al in opgenomen maar antwoorden op een aantal veel gestelde vragen kan je er wel in vinden.

 

De handleiding staat op Github dus voor de techneuten onder ons: laat de pull requests maar komen.

 

Voor de minder technisch aangelegde leden: laat maar horen wat je er van vindt. Ik sta open voor aanpassingen en toevoegingen.

 

Voor de mods: als dit onderwerp in een ander draadje moet, geen probleem.

 

Ten slotte: zodra de handleiding enigszins in de buurt van af komt neem ik aan dat ie een mooie plek kan krijgen onder het kopje HIGHERLEVEL.NL?

Link naar reactie

De handleiding staat op Github dus voor de techneuten onder ons: laat de pull requests maar komen.

 

Voor de minder technisch aangelegde leden: laat maar horen wat je er van vindt. Ik sta open voor aanpassingen en toevoegingen.

Dat vind ik wel een aardig idee, alleen zijn er waarschijnlijk slechts enkele moderators en actieve forumleden die goed overweg kunnen met git en markdown. (De meeste ben je na zo'n zin al kwijt.)

 

We nemen het idee in elk geval mee "naar achteren" voor mod-overleg.

 

Je hebt nu alleen een master branch, waardoor merges van pull requests rechtstreeks naar het enige origineel gaan. In de regel is de master de productieversie, waardoor eventuele fouten ook direct live gaan. Je zou daaronder eigenlijk een develop moeten hangen.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

WAUW Venerik dikke reus ! Ik kan dit enorm waarderen ! Samen met de moderatoren zullen we kijken hoe we van jouw opzet van de handleiding gebruik kunnen en gaan maken ! Als dit het geval is, zal het een prominente plek op ons forum krijgen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

@Kermie: graag gedaan.

 

@Ward: ik had de twee zinnen misschien om moeten draaien: eerst een algemene oproep en dan pas de zin over Github. Anyway, het idee is vooral: laat van je horen dan kan ik het aanpassen waar nodig.

 

Ik heb slechts een master omdat ik niet verwacht het document voor de lange duur op Github te onderhouden. Als het wel die kant op gaat is een aparte dev branch uiteraard een goed idee.

 

 

[verandering: titel]

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.