Aanbevolen berichten

Bewijs is er: Joost kan het weten! En: hij kan het wel leuker en makkelijker maken.

 

Joost, van harte gefeliciteerd. Ik heb diepe bewondering voor je kennis, vakmanschap en bovenal de wijze waarop je op dit forum (en elders) communiceert. Ik kom je ongetwijfeld nog vaak tegen.

 

groet,

Marjan

 

 

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Dank jullie wel allemaal. Ik voel me net jarig ;D

 

Zoals elders ook gepost:

 

Dank allemaal. Uiteraard kan een speech niet uitblijven.

 

Welnu, HL is mijn inspiratiebron tot het delen van kennis geworden toen ik op een slome avond wat rondstruinde over google met als zoekopdracht stamrecht. Op HL stonden destijds best wat topics over dit onderwerp waarin de reacties net niet je-van-het waren. Login aangemaakt en aan de slag gegaan. Eerst vooral op stamrecht zaken (wat mij en Kaliber geen windeieren heeft gelegd) en daarna op breder vlak, doch vooral fiscaal. En ook dat vertaalt zich naar leuke nieuwe relaties en veel informeel gemail achter de schermen van HL.

 

Mijn eerste eer haalde ik toen ik uitgenodigd werd om het modsteam te versterken. Iets wat ik met liefde aangepakt heb en nog steeds met veel plezier doe. Maar het reguliere werk gaat ook door en zodoende zijn we nu bij 10K. In 1.391 dagen, dus iets meer dan 7 berichten per dag. Valt toch best mee

 

En uiteraard gaan we vol goede moed verder, op naar 20K.

 

Veel plezier vandaag. Ik moet helaas verder met een CV akte die mijn aandacht eist.

 

groeten

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Nu was ik op zoek naar zijn allereerste bericht, maar technisch blond als ik ben, kan ik dat zo 1-2-3-10.000ste snel niet vinden

 

De Joost Way back machine gaat terug tot 18 oktober 2007. Hij begon met een kleine blooper kennelijk ;D ;D ;D

 

Zie ook Joost's 2e post:

Oeps :-[

 

 

 

 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Gefeliciteerd met je mijlpaal :-) Ben benieuwd naar de volgende nuttige posts.

Toevallig zag ik de naam 'Joost Rietveld' paar jaar geleden al weleens in de 'ondernemerskalender', met dan dus op de achterkant leuke tips / info over de fiscus door Joost Rietveld. Voelde als een leuke 'small world' toen ik je uiteindelijk 'tegen kwam' op het forum. ;)

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.