Bij mijn huidige werkgever heb ik een contract voor onbepaalde tijd. Nu wil hij een ieder van de medewerkers een nieuw arbeidscontract laten tekenen. De reden hiervoor is een wijziging in een van de paragrafen omtrent concurrentiebeding. Aangezien er een wetswijziging op komst is wil hij hier alvast op inspringen door dit op papier vast te leggen.
Min vraag is simpel: Kan hij zomaar een nieuw contact opstellen en dit ons laten tekenen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
groet.
Ed
[Edit door Decorum: ik heb je titel iets meer verduidelijkend gemaakt.]
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EuroEd
EuroEd
Bij mijn huidige werkgever heb ik een contract voor onbepaalde tijd. Nu wil hij een ieder van de medewerkers een nieuw arbeidscontract laten tekenen. De reden hiervoor is een wijziging in een van de paragrafen omtrent concurrentiebeding. Aangezien er een wetswijziging op komst is wil hij hier alvast op inspringen door dit op papier vast te leggen.
Min vraag is simpel: Kan hij zomaar een nieuw contact opstellen en dit ons laten tekenen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
groet.
Ed
[Edit door Decorum: ik heb je titel iets meer verduidelijkend gemaakt.]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3300-hernieuwd-arbeidscontract-hernieuwd-concurrentiebeding/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag