18 mei wordt er een werkbijeenkomst georganiseerd met verschillende partijen zoals kennisinstellingen, financiers, technostarters, bedrijfsleven en experts uit de praktijk. Doel van deze bijeenkomst is om betrokkenen en andere geïnteresseerden te informeren over de huidige stand van zaken en om in een informele sfeer te discussiëren over de voorgenomen uitwerking van de plannen.
Van de drie besproken onderwerpen (technopartner platform, subsidieregeling kennisexploitatie en seed-regeling) ben ik het meest geinteresseerd in de laatste. Er staat op de site van MinEz nog een document daarover, die ga ik zo lezen, en dan ga ik er over posten.
Is er een HL-er die hier meer over weet, of naar die bijeenkomst gaat?
GuiCli
P.S. ik heb nergens anders op Higherlevel een draadje over deze bijeenkomst gevonden, dus ben ik het maar zelf begonnen. Laat mij weten als er zo een draad al bestaat, dan haal ik deze weg
Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
GuiCli
GuiCli
Uit site MinEz:
http://www.ez.nl/default_bel.asp?pagina=technostarters
(klik op 'Meer lezen over de bijeenkomst')
Van de drie besproken onderwerpen (technopartner platform, subsidieregeling kennisexploitatie en seed-regeling) ben ik het meest geinteresseerd in de laatste. Er staat op de site van MinEz nog een document daarover, die ga ik zo lezen, en dan ga ik er over posten.
Is er een HL-er die hier meer over weet, of naar die bijeenkomst gaat?
GuiCli
P.S. ik heb nergens anders op Higherlevel een draadje over deze bijeenkomst gevonden, dus ben ik het maar zelf begonnen. Laat mij weten als er zo een draad al bestaat, dan haal ik deze weg
Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3303-werkbijeenkomst-technopartners-18-mei/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag