• 0

KvK wint rechtszaak tegen Kantoor voor Klanten

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het begin inderdaad. Hoewel ik blij ben om dit te lezen, is het toch eigenlijk te sneu voor woorden dat deze rechtzaak na zoveel jaren nu een unicum is in Nederland. Het gaat hier om tranentrekkende overduidelijke fraude en misbruik van de naam KvK. Hoeveel jaar moeten we nu nog wachten voordat die idioten worden aangepakt die in 2 pixel grote letters in vaag grijs op de achterkant van een 'factuur' vermelden dat het toch om een offerte gaat?

Link naar reactie
  • 0

 

 

Van de strafrechtelijke vervolging door het Openbaar Ministerie is sinds twee jaar niks meer vernomen....

 

2 jaar... dan valt er ondertussen wel weer een bericht te verwachten van die #$#%^@.

Waarschijnlijk binnenkort bericht dat de boel geseponeerd is omdat ze te dom zijn om dit soort criminelen te veroordelen.

Link naar reactie
  • 0

let wel dit gaan volgens mij met name om de Afkorting. Het gebruik van Kamer van Koophandel mag volgens mij nog steeds (als er een toevoeging is )

 

Denk maar aan de vele meerlanden-kamers die ook heel veel geld (per jaar) kosten en die zgn wel officieel zijn.

 

Strafrechtelijk na 2 jaar, verwacht er met zo'm zaak niets meer van; een redelijke termijn voor vervolging is aardig aan het aflopen.

 

Maar begrijp me niet verkeerd; 1) aanpakken deze gasten 2) mensen, ondernemers denk ook eens na!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.