• 0

Kleding, sieraden, accessoires shop op het internet.

Je hebt vast wel eens wat gekocht op het internet, kleding, of sieraden of een leuke riem die bij dat mooie jurkje of broek past?

 

Ik vraag me af wat jullie missen aan zoon webwinkel..

 

Ik ben van mening dat je bij veelste weinig site's kan filteren. Als ik op zoek ben na een zwart kort jurkje tussen de 0-35 euro wil ik niet uren bezig zijn om te zoeken na zoon jurkje op 1 site omdat ik tussen alle jurkjes moet zoeken blauw, rood, geel, wit.. 85 euro, 60 euro?

 

Wat is jullie mening? Wat missen jullie nog meer of wat zouden jullie veranderen? de indeling? of?

Brand los!

 

Groetjes, SS

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat ik nog wel eens mis op dat soort sites, is combinatie korting. Bij electronica heb je dat vaak: je koopt een printer. En de website zegt, als jij nou bij die printer ook nog een kabeltje en wat cartridges koopt, dan krijg je korting.

 

Misschien heb ik bij dat leuke jurkje wel geen bijpassende schoenen, tas of riem. Die zou je dan kunnen aanraden (dat zie je wel vaker), en meteen wat korting geven als mensen het er bij bestellen. (dat is wat ik mis)

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe iets valt! Bij sommige merken weet ik het zelf wel een beetje, maar ik koop vaak niet online omdat ik geen zin heb om alles weer terug te moeten sturen omdat het toch niet goed valt.

 

Ik zou dus graag bij de kleding willen zien staan hoe het valt en bij broeken graag de lengte van de broek. Even van mezelf uitgaand: ik ben vrij lang en tenger. Voor broeken ga ik meestal naar de winkel toe, omdat ik simpelweg geen zin heb om de webwinkelier te mailen met de vraag wat de binnenbeenlengte van een broek is, dan te wachten tot ik eindelijk antwoord krijg en dan pas te kunnen bestellen. Bestel ik toch eens een keer zonder het na te vragen dan zit ik negen van de tien keer met een broek die bij mij veel te kort valt.

 

Verder wil ik meteen kunnen zien welke topjes exact dezelfde kleur hebben als een broek, jurkje of wat dan ook. Op een plaatje lijkt het al snel bij elkaar te passen. Wanneer je het thuis uit de doos haalt blijkt dan vaak dat het echt een hele verkeerde kleur is. Ik zou dus graag de bijpassende basics meteen bij een product willen zien staan.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.