• 0

Nearshore development

Hallo, Wij zijn op het moment bezig onze development tak uit te breiden verwachten een aantal grotere projecten in afzienbare tijd. Echter is onze capaziteit op het moment beperkt vanwege lopende projecten en daarom leek mij nearshore development wel een interessante optie.

 

Het gaat dus erom dat ik het development van onze webapplicaties naar het buitenland wil verplaatsen. Indië of andere far-east landen zijn niet echt interessant omdat het gewoon te ver weg is, andere cultuur etc.

 

Heeft iemand hier ervaring met ontwikkelaars in Oekraine of Roemenie etc? Misschien zelfs contacten ?

Wat zijn de punten waar je op moet letten ?

 

Ik heb hier op het forum al gezocht maar alles wat ik vond was of niet van toepassing of het zijn vrij oude posts.

 

Elke tip is welkom. Alvast bedankt.

WX Automatisering :: Betaalbare ICT en Internetdiensten voor startende ondernemers, kleine zelfstandigen en het MKB. http://www.wxa.nl

 

Gratis ICT Quick-Scan: http://www.wxa.nl/quick-scan.phtml

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

NIet veel ervaring, maar ik heb wel wat applicaties uitbesteed aan iemand in Roemenie. Er is veel kwaliteit daar, voor relatief weinig geld, maar waar je echt goed op moet letten is de communicatie. Veel emailen, het liefst Skype, zorg dat je iemand hebt die goed Engels spreekt zodat over de taal geen misverstanden zijn. Daar ben ik toen aardig de fout in gegaan, en dat heeft me veel vertraging gekost.

Link naar reactie
  • 0

Een middagbijeenkomst over offshoring (inclusief nearshoring) vindt plaats op 18 oktober. Onder meer een Nederlandse softwareproducent komt uitleggen hoe met behulp van een team in India de software aangepast wordt aan de internationale markt, en ook hoe hiervoor klanten gevonden worden. Productontwikkeling kan ook gestimuleerd worden door contacten met buitenlandse partners, zoals afkomstig uit de innovatieve High-Tech sector in Israel. Ook dan is een kostenbesparing mogelijk vanwege de samenwerking die daar steeds vaker plaatsvindt met Palestina, een nieuwe nearshore bestemming. Tijdens de bijeenkomst zal verder ingegaan worden op de specifieke uitdagingen bij offshore sourcing, zoals het omgaan met de verschillen in taal, afstand, tijdzone en cultuur. Het programma is te vinden op: http://www.eenofanderseminar.nl en toegang is kosteloos.

 

Spammen voor een bijeenkomst van de eigen organisatie gpic.nl is nadrukkelijk niet de bedoeling, zie de huisregels.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.