• 0

Handig voor de MAC Handtekening

Vanochtend gezien en ben erg blij met deze optie... Te vaak willen mensen bedrijven een handtekening onder een document die ik daarna mag scannen en mailen, nu kan je dit direct doen zonder printen/scannen:

 

http://osxdaily.com/2011/08/17/sign-pdf-with-digital-signature-mac-os-x/

Schermafbeelding_2011-08-18_om_10_16_59.thumb.png.46eed7ad51939cab30878e109549e45c.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind het trouwens wel mooi om te zien hoe Apple de afgelopen tijd doodnormale handelingen als 'revolutionaire nieuwe functie' weet te marketen cq. hypen. Petje af voor die jongens.

 

Ik weer niet of Apple dit zo in de markt zet.... maar waarom bestond deze 'gewone' optie nog niet? Is toch prima dat zeer eenvoudige toepassingen er dan 'eindelijk' komen.... en iedereen heeft naar ik aanneem wel een alternatief. maar nu met 1 druk op de knop staat mijn handtekening er... ben ik erg blij mee kan ik meer tijd aan HL besteden en bespaart weer wat papier en inkt :-K

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Dat kan in Mail ook al heel lang. Gewoon een signature aanmaken met een plaatje van b.v. je handtekening.

 

In Preview is het ook handig om via "view" de sidebar te activeren en daar meerdere pdf's en/of jpg's in te slepen, waarna je de volgorde ook weer kunt aanpassen en op die manier weer een pdf met meerdere pagina's kunt maken.

Link naar reactie
  • 0

Dat kan in Mail ook al heel lang. Gewoon een signature aanmaken met een plaatje van b.v. je handtekening.

 

In Preview is het ook handig om via "view" de sidebar te activeren en daar meerdere pdf's en/of jpg's in te slepen, waarna je de volgorde ook weer kunt aanpassen en op die manier weer een pdf met meerdere pagina's kunt maken.

 

Hallo!!!!! dit is een tip... gewoon omdat het handig is.... en ook meteen iets anders dan een email handtekening.... er zijn wel weet ik hoeveel handige toepassingen, deze kwam ik tegen. Doe er je voordeel mee en anders lekker buiten in de regen staan

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

LOL..... Nog een tip. Maak via Preview een jpg van een pdf, als je een andere toepassing voor hebt.....

 

Oh ja, nog eentje voor in Pages. Als je een plaatje wil invoegen, teken dan eerst een lijn en laat die geactiveerd staan. Als je dat niet doet "denkt" Pages dat je een letter invoert en kun je je plaatje niet verplaatsen.

 

Kom eens op ons forum lezen zou ik zeggen.....

Link naar reactie
  • 0

LOL..... Nog een tip. Maak via Preview een jpg van een pdf, als je een andere toepassing voor hebt.....

 

Oh ja, nog eentje voor in Pages. Als je een plaatje wil invoegen, teken dan eerst een lijn en laat die geactiveerd staan. Als je dat niet doet "denkt" Pages dat je een letter invoert en kun je je plaatje niet verplaatsen.

 

Kom eens op ons forum lezen zou ik zeggen.....

 

Deze zomer kom ik graag naar je forum toe..... en wat is de url [zo nu is het geen spam meer ha ha]

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 286 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.