• 0

Wat is jouw mening over deze domeinnamenregistrar en webhosting provider

Omschrijving van je concept:

Deze website, zie http://t.co/iw7vmvq (naam niet noemen svp), biedt domeinnaam registratie en webhosting aan tegen voordelige tarieven met gegarandeerde service en kwaliteit.

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb tot nu toe alles erop gericht om de website en de webserver snel te laten werken. De website draait op een eigen server, is zelf gemaakt en heeft een facturatiescript op de achtergrond.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met succes domeinnamen en webhosting voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken. Ik hoop op tevreden klanten.

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik wil met de klanten meedenken en goede service en kwaliteit leveren.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Is het direct duidelijk wat ik aanbied?

Oogt de website professioneel? Of onbetrouwbaar?

Heb ik iets over het hoofd gezien wat van cruciaal belang is voor de website en mijn diensten?

Als je een webhosting pakket zou willen bestellen, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?

Als je een domeinnaam zou willen registreren, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Kelly,

 

Waarom zo geheimzinnig ("naam niet noemen svp")? Diezelfde geheimzinnigheid kom ik op je site tegen. Je hebt een "Over ons" pagina, maar je vertelt daar niets over "ons". Ben je een eenmanszaak? En zo ja, hoe regel je dan 24/7 bereikbaarheid met 1 uur response op e-mail? Daar zou ik iets meer over willen weten voordat ik met jou in zee zou gaan.

 

Wat je website betreft, die mag je nog wel eens goed uittesten. Heb je bijvoorbeeld alleen geprobeerd met correct ingevulde gegevens een bestelling te plaatsen of ook met verkeerd ingevulde of leeggelaten velden? Je geeft bijvoorbeeld aan dat je een bevestiging van een bestelling via e-mail stuurt, maar het e-mail veld is niet verplicht. Lijkt mij niet handig.

 

Ook krijg ik foutmeldingen op een verder blanco scherm, waarna ik alleen de back button van mijn browser kan gebruiken om terug te gaan en dan krijg ik de melding "De webpagina is verlopen ..."

 

Je algemene voorwaarden link opent je complete website in een nieuw window, dat vind ik niet handig.

 

En als je een prijsvechter wilt zijn, dan verwacht ik niet in de laatste stap van je bestelproces die € 0,99 "iDeal transactiekosten". Dat voelt als een addertje onder het gras en dan vraag ik me af of er nog meer zijn ... :(

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

kijk ook eens naar de lijst met hostingpakketten, de meeste gegevens zijn bij alle pakketten hetzelfde. Begrijp ik het goed dat je bij het eerste pakket maximaal 25 domeinen mag koppelen? Waarom zit hier een limit op? Dit kost toch niets aan extra ruimte?

 

Je spreekt eerst over eigen servers in AMsterdam en in je voorwaarden staat dit:

 

5. Verplichtingen

a. Internetstad kan niet garanderen dat de verbindingen met Internetstad en/of internet optimaal gebruik en toegang bieden indien het gebruik en de levering van deze verbindingen afhankelijk is van derden.

b. In geval van overmacht kan de klant Internetstad nimmer op haar verplichtingen aanspreken. Van overmacht is onder meer sprake indien Internetstad verhinderd wordt aan haar verplichtingen te voldoen door brand, waterschade, storm, defecten aan apparatuur en storing in de levering van energie, omvallen van een bank en overheidsmaatregelen.

 

 

JE kan dus niet garanderen dat de server werkt, terwijl je wel 99.9% online tijd garandeerd.

 

Ik zou sowieso je Alg voorwaarden even laten nakijken, want volgens mij (ben geen jurist), zijn er wat dingen die niet kloppen of volledig zijn, andere punten zijn weer dubbel op zoals het verhala omtrent strafbare zaken.

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

Deze website, zie http://t.co/iw7vmvq (naam niet noemen svp), biedt domeinnaam registratie en webhosting aan tegen voordelige tarieven met gegarandeerde service en kwaliteit.

 

Tja, die zagen we al aankomen: tien berichten met de naam in je signatuur binnen enkele uren.

 

Wat bedoel je met gegarandeerde service en kwaliteit? Wie/wat garandeert dat? Of is dat gewoon verkooppraat? Als je niet afhankelijk wil zijn van onbenullige klanten, zul je wat meer moeten doen dan onbenullige beweringen gebruiken.

 

Respect can be earned, not bought.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Aller eerst heel veel dank voor de berichten tot nu toe. Ik heb er nu al heel veel aan! Kritiek is gratis advies, dus meer kritiek is welkom!

 

Wat bedoel je met gegarandeerde service en kwaliteit? Wie/wat garandeert dat? Of is dat gewoon verkooppraat? Als je niet afhankelijk wil zijn van onbenullige klanten, zul je wat meer moeten doen dan onbenullige beweringen gebruiken.

 

Respect can be earned, not bought.

 

Er geldt een niet goed, geld terug-regeling (voor webhosting). Voor alle hostingpakketten geldt dat wanneer je niet tevreden bent, je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden je geld terug kunt vragen. Het geld wordt dan direct op je rekening teruggestort.

 

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0

Je schrijft:

Onze servers hebben een uptime van maar liefst 99,9%. Zo bent u er altijd verzekerd van dat uw websites bereikbaar zijn.

 

Alleen... 99,9% uptime komt neer op een downtime van 8,76 uur per jaar, of 10 minuten per week. Da's niet veel, maar er zijn webhosters die een hogere uptime beweren te hebben. Kun je dit waarmaken, rekening houdend met gepland onderhoud en voldoende marge voor onvoorziene omstandigheden?

 

Op een paar andere punten haal je vergelijkbare dingen aan ("Wij doen ons uiterste best om alle e-mails binnen 1 uur te behandelen. Wij reageren altijd binnen 24 uur." en "Het duurt doorgaans minder dan een minuut voordat u aan de slag kunt."). Kun je dat ook echt waarmaken? Ook als een klant daar op vrijdagavond om 11 uur mee aankomt?

Link naar reactie
  • 0

Voor een webhoster zou je trouwens wel evrwachten dat je iets meer aan Seo zou doen. Geen interne links, geen goede meta tags, geen unieke titels.

 

Maar ook het gebruik van foto's die je van internet af plukt straalt niet echt iets van je bdrijf uit. Ik zou voor de banner toch dan je serveracken, helpdesk, filiaal oid nemen.

Het is leuk hoor een dame die achter een laptop zit, maar een bezoeker kan er niets mee.

 

Waarom mogen klanten je trouwens niet bellen? Klinkt als een helpdesk die niet benaderd wil worden...

Link naar reactie
  • 0
Servers

Om de snelheid van het dataverkeer te kunnen waarborgen staan al onze servers in Amsterdam. Amsterdam is een van de belangrijkste internetknooppunten ter wereld, door middel van deze centrale ligging kunt u als onze klanten optimaal profiteren van de superieure infrastructuur.

Amsterdam is geen internetknooppunt en die bewering zegt helemaal niets over de infrastrcutuur, een ADSL-lijntje op 3-hoog-achter voldoet namelijk ook aan die omschrijving. Wat ik nog erger vindt aan dit stukje is dat het op mij overkomt of je de suggestie wilt wekken dat je servers een directe aansluiting om AMS-IX hebben, wat namelijk wel een internetknooppunt is. Voor mij als kritische consument heb je met dit stukje al afgedaan.

Van de servers wordt dagelijks een back-up op een externe schijf gemaakt om uw gegevens te beschermen.

Waar ligt die harde schijf? Laat me raden, op de zelfde fysieke lokatie. Dus bij brand of diefstal is gewoon alles weg en ik kan maar beter zelf regelmatig een backup van mijn site maken.

Onze servers hebben een netwerkuptime van 99,9%. Onze klanten zijn dus verzekerd van een optimale snelheid en bereikbaarheid.

Wat zegt dit over de snelheid? En bedoel je hiermee echt dat mijn site er maximaal 3 kwartier uit ligt? Als je dat niet bedoelde, waarom wek je die suggestie dan? En hoe verhoudt dit zich tot je AV (artikel 5) waarin je een defect aan apparatuur zelfs al als overmacht aanmerkt.

 

Op de Over ons-pagina nog een keer:

Netwerkuptime

Onze servers hebben een uptime van maar liefst 99,9%. Zo bent u er altijd verzekerd van dat uw websites bereikbaar zijn.

Tenzij er iets stuk gaat of tenzij je even geen zin of tijd hebt om het probleem op te lossen, je hebt immers artikel 8 van de AV nog achter de hand.

 

Als consument heb ik een bloedhekel aan dit soort losse flodders, zoals gezegd zou ik op basis van deze website geen zaken met je doen. Voor mensen die minder kritisch zijn is het de vraag of je de verwachtingen in de praktijk waar kunt maken. Of ben je bewust vaag omdat je de servers zelf niet beheert en je zelf ook afhankelijk bent van een echte hoster zoals bijvoorbeeld LeaseWeb?

 

Nog even over je AV, ik mis bepalingen over de duur van de overeenkomst, verlenging, opzergtermijn en wijze van opzegging.

 

Verder vraag ik me af hoe je hier geld aan wilt verdienen. Er is bijna geen markt zo verzadigd als die van de goedkope webhosting. De meeste van je concurrenten moeten het hebben van de volumes omdat je per klant vrijwel niets verdient, hoe ga je die volumes halen zonder dat je je wezenlijk kunt onderscheiden?

 

Mijn tips: Beloof alleen dingen die je ook echt waar kunt maken, of waarvan je ook echt de intentie hebt om ze waar te maken. Pronk alleen met dingen waarin je je daadwerkelijk onderscheid, niet met vage suggesties. Daarmee kom je een stuk betrouwbaarder over.

Link naar reactie
  • 0

Waarom zo geheimzinnig ("naam niet noemen svp")? Diezelfde geheimzinnigheid kom ik op je site tegen. Je hebt een "Over ons" pagina, maar je vertelt daar niets over "ons". Ben je een eenmanszaak? En zo ja, hoe regel je dan 24/7 bereikbaarheid met 1 uur response op e-mail? Daar zou ik iets meer over willen weten voordat ik met jou in zee zou gaan.

Ik zou het geen geheimzinnigheid willen noemen. Jullie gaan hier namelijk flink veel feedback geven, dus het leek mij niet handig om redelijk hoog met deze pagina bij Google te scoren als je op de bedrijfsnaam gaat zoeken.

Vandaar dat ik het liever niet genoemd wilde hebben.

Ik ben niet de enige, er zijn meer mensen met dit project full-time bezig. Ze zijn ook met andere projecten bezig, dus er is ervaring. Reageren binnen 1 uur moet makkelijk lukken. Voor 's nachts en in de vakantie kan het langer duren, maar 24 uur is ook de limiet. Ik zal de tekst nalopen. Maar andere bedrijven hebben toch ook niet staan vermeld hoeveen mensen er werken?

 

Wat je website betreft, die mag je nog wel eens goed uittesten. Heb je bijvoorbeeld alleen geprobeerd met correct ingevulde gegevens een bestelling te plaatsen of ook met verkeerd ingevulde of leeggelaten velden? Je geeft bijvoorbeeld aan dat je een bevestiging van een bestelling via e-mail stuurt, maar het e-mail veld is niet verplicht. Lijkt mij niet handig.

Bedankt voor deze tip. Het is aangepast. Maar incorrect de gegevens invullen, blijft altijd mogelijk. De bestellingen worden echter pas na betaling doorgevoerd.

 

Ook krijg ik foutmeldingen op een verder blanco scherm, waarna ik alleen de back button van mijn browser kan gebruiken om terug te gaan en dan krijg ik de melding "De webpagina is verlopen ..."

Waar? Op heel veel sites werkt het toch zo dat je niet op je back-toets van je toetsenbord moet drukken, maar de terug-button aan moet klikken als je een stap terug wil?

 

Je algemene voorwaarden link opent je complete website in een nieuw window, dat vind ik niet handig.

Hoe wil jij het dan? Dit is overigens alleen bij het bestelformulier zo. Als je je gegevens ingevuld hebt, lijkt het mij niet handig dat het in hetzelfde venster opent.

 

 

En als je een prijsvechter wilt zijn, dan verwacht ik niet in de laatste stap van je bestelproces die € 0,99 "iDeal transactiekosten". Dat voelt als een addertje onder het gras en dan vraag ik me af of er nog meer zijn ... :(

Hoe kan ik dit oplossen? Op de voorpagina al zetten dat iDeal geld kost? Betalen via overschrijving duurt langer, maar is gratis!

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0

Je schrijft:

Onze servers hebben een uptime van maar liefst 99,9%. Zo bent u er altijd verzekerd van dat uw websites bereikbaar zijn.

 

Alleen... 99,9% uptime komt neer op een downtime van 8,76 uur per jaar, of 10 minuten per week. Da's niet veel, maar er zijn webhosters die een hogere uptime beweren te hebben. Kun je dit waarmaken, rekening houdend met gepland onderhoud en voldoende marge voor onvoorziene omstandigheden?

 

Ik vraag me serieus af of er ergens in Nederland een hoster is die een claim van 99.9 of 99.99% op daadwerkelijke metingen heeft gebaseerd.

Ik vrees dat de meeste gewoon 99.9% of 99.99% noemen: dat klinkt goed, en mocht het zover komen dat iemand gaat claimen dan hebben ze in de algemene voorwaarden al afgedekt dat je alleen abonnementsgeld over de extra downtime terugkrijgt.

Bij 30 Euro per jaar levert dat dus net geen dubbeltje per extra dag downtime op.

Of ze beroepen zich op overmacht.

 

 

Link naar reactie
  • 0

kijk ook eens naar de lijst met hostingpakketten, de meeste gegevens zijn bij alle pakketten hetzelfde. Begrijp ik het goed dat je bij het eerste pakket maximaal 25 domeinen mag koppelen? Waarom zit hier een limit op? Dit kost toch niets aan extra ruimte?

Zo worden pakketten wel vaker opgebouwd. Het is ons businessmodel.

 

Je spreekt eerst over eigen servers in AMsterdam en in je voorwaarden staat dit:

 

5. Verplichtingen

a. Internetstad kan niet garanderen dat de verbindingen met Internetstad en/of internet optimaal gebruik en toegang bieden indien het gebruik en de levering van deze verbindingen afhankelijk is van derden.

b. In geval van overmacht kan de klant Internetstad nimmer op haar verplichtingen aanspreken. Van overmacht is onder meer sprake indien Internetstad verhinderd wordt aan haar verplichtingen te voldoen door brand, waterschade, storm, defecten aan apparatuur en storing in de levering van energie, omvallen van een bank en overheidsmaatregelen.

 

 

JE kan dus niet garanderen dat de server werkt, terwijl je wel 99.9% online tijd garandeerd.

 

Ik zou sowieso je Alg voorwaarden even laten nakijken, want volgens mij (ben geen jurist), zijn er wat dingen die niet kloppen of volledig zijn, andere punten zijn weer dubbel op zoals het verhala omtrent strafbare zaken.

Met 5a wordt bedoeld dat als je thuis niet kunt internetten omdat je provider eruit ligt, dat het dan niet onze schuld is. Een beetje overbodig inderdaad, ik haal het eruit. De andere punten kijk ik ook nog eens na. Dank.

 

waaromis het verlengen van een .nl adres duurder dan de nieuwe aanschaf. Verlengen kost je helemaal niets terwijl aan een nieuwe registratie wel veel arbied zit.

Klopt niet.

 

wist je trouwens dat de term koninklijke niet zomaar gebruikt mag worden?

Ja. Ik weet het, maar ik heb er niet aan gedacht... Gaat meteen veranderd worden!

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0

Ik zie veel hosters die eigenlijk resellers zijn. Garanderen 99,9 % uptime, goede backup etc. etc. maar hebben geen enkele invloed op de techniek etc.

 

Mijn vraag is dan ook, ben je reseller of heb je zelf servers in Amsterdam staan?

Of heb je een VPS gehuurd? Ook dan ben je erg afhankelijk van de partij waar je de diensten afneemt.

 

Maakt voor mij n.l. een groot verschil.

Ik zie n.l. liever een hosting partij die alles zelf doet en weet hoe alles werkt.

Parte-ICT . Voor ICT beheer, en clouddiensten zoals: Hosted Exchange, Hosted Desktop. Gericht op het MKB

Link naar reactie
  • 0

Ik zie veel hosters die eigenlijk resellers zijn. Garanderen 99,9 % uptime, goede backup etc. etc. maar hebben geen enkele invloed op de techniek etc.

 

Mijn vraag is dan ook, ben je reseller of heb je zelf servers in Amsterdam staan?

Of heb je een VPS gehuurd? Ook dan ben je erg afhankelijk van de partij waar je de diensten afneemt.

 

Maakt voor mij n.l. een groot verschil.

Ik zie n.l. liever een hosting partij die alles zelf doet en weet hoe alles werkt.

Ben je een reseller als je eigen self managed dedicated servers hebt? Nee dus. Als we verder groeien komt er een eigen rack. Ben nu ook bezig resellerpakketten te maken en aan te bieden.

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0
Alle genoemde tarieven zijn exclusief 19% btw.

 

Is het niet beter om gewoon inclusief prijzen te hanteren? Neem aan dat je op de particuliere markt mikt.

 

Mochten onze servers er onverhoopt toch een keer uit liggen, dan kunt u altijd contact opnemen en stellen wij alles in het werk om deze zo snel mogelijk weer online te krijgen.

 

Onze helpdesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Wij doen ons uiterste best om alle e-mails binnen 1 uur te behandelen. Wij reageren altijd binnen 24 uur.

 

En je mail staat op dezelfde server cq in het zelfde datacenter als die van de klant?

Link naar reactie
  • 0

Je prijzen zijn onwaarschijnlijk laag. Zo laag dat ik me afvraag hoe groot je wel niet moet worden om hier iets om te verdienen. Als zakelijke klant zou ik me achter de oren krabben. Misschien dat particulieren dit wel interessant vinden.

 

Inhoudelijk zou ik je pakketten gewoon in GB neerzetten en niet in mb (wie rekent daar nu nog mee) .

website zonder gedoe? www.zondergedoe.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het met Wouterz eens. Hoe kan jij ooit winst gaan maken?

Huren van de ruimte/internet in het datacenter, aanschaffen hardware.

 

Heb je zelf al berekend hoeveel pakketten je moet verkopen om ooit winst te maken.

En denk je dat te halen.......

 

Particulier kijkt naar de prijs. Als zakelijke klant denk ik. Vast oude zooi en kan niet veel goeds zijn voor die prijs....

geef liever meer geld uit aan iets waar ik vertrouwen in heb.

 

 

 

Parte-ICT . Voor ICT beheer, en clouddiensten zoals: Hosted Exchange, Hosted Desktop. Gericht op het MKB

Link naar reactie
  • 0

Je schrijft:

Onze servers hebben een uptime van maar liefst 99,9%. Zo bent u er altijd verzekerd van dat uw websites bereikbaar zijn.

 

Alleen... 99,9% uptime komt neer op een downtime van 8,76 uur per jaar, of 10 minuten per week. Da's niet veel, maar er zijn webhosters die een hogere uptime beweren te hebben. Kun je dit waarmaken, rekening houdend met gepland onderhoud en voldoende marge voor onvoorziene omstandigheden?

Afgelopen 6 maanden geen downtime gehad. Maar je hebt gelijk, het verleden is geen garantie voor de toekomst.

 

Op een paar andere punten haal je vergelijkbare dingen aan ("Wij doen ons uiterste best om alle e-mails binnen 1 uur te behandelen. Wij reageren altijd binnen 24 uur." en "Het duurt doorgaans minder dan een minuut voordat u aan de slag kunt."). Kun je dat ook echt waarmaken? Ook als een klant daar op vrijdagavond om 11 uur mee aankomt?

Ja, het registreren gaat automatisch. Dus eigenlijk monitor ik of alles draait. Ook midden in de nacht wordt het dus waar gemaakt.

Op de website heb ik nu weggehaald dat we binnen 1 uur reageren. Het maakt de mensen wellicht achterdochtig. Beter is dat mensen het ervaren dat ze snel geholpen worden. Dank.

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
  • 0

Maar andere bedrijven hebben toch ook niet staan vermeld hoeveen mensen er werken?

Mijn punt is dat ik uit jouw website niet het gevoel krijg dat jij een bedrijf van een dusdanige omvang bent, dat je de genoemde beloften kunt waarmaken. Ik zie geen bedrijfspand, geen medewerkers en wel een adres dat bij een woonhuis hoort. Ik verwacht dat ik niet de enige ben bij wie dat vragen oproept en daar moet je dus iets aan doen.

 

 

Waar? Op heel veel sites werkt het toch zo dat je niet op je back-toets van je toetsenbord moet drukken, maar de terug-button aan moet klikken als je een stap terug wil?

Op je bestelformulier zit geen terug-button. En dat geldt ook voor de foutmelding na het annuleren van de iDeal transactie.

 

 

Je algemene voorwaarden link opent je complete website in een nieuw window, dat vind ik niet handig.

Hoe wil jij het dan?

Waarom niet zoals de meesten het doen, met een pop-up waarin alleen de voorwaarden staan?

Link naar reactie
  • 0

Ik blijf toch benieuwd hoe je denkt ooit winst te kunnen maken.

 

Registar te zijn kost € ongeveer 200 per kwartaal.

Direct admin voor lifetime ongveer 300 dollar.

 

Huur datacenter / internet..

 

Hardware.. Om het goed te doen, dubbel uitgevoerd.

Backup.. Maar ook backup buiten de deur.

 

Kwaliteit kost geld. Vraag me dus af wat de kwaliteit is die TS aanbiedt.

En als je zegt 99,9 % uptime dan is mijn vraag hoe je denkt dat te bewerkstelligen.

 

Parte-ICT . Voor ICT beheer, en clouddiensten zoals: Hosted Exchange, Hosted Desktop. Gericht op het MKB

Link naar reactie
  • 0

Website ziet er simpel uit geen logo en vooral geen eigen “stempel“. Het heeft meer van een affiliatie site. Ik zou wel een hosting pakketje afnemen, maar zou geen domeinnaam registreren.

 

Ik heb o.a. diverse hosting pakketjes lopen via versio tot nu toe gaat het redelijk goed. Bij een andere soortgelijke partij heb ik ook een pakketje lopen. Alleen deze is een paar keer gecrasht, verhuisd en overgenomen. Om de paar weken is er wel iets, helaas. Ik ben nu wel wat voorzichtiger geworden met te goedkope aanbieders ???

 

Ga je met versio concurreren of werken jullie juist samen? Want de pakketjes en prijzen lijken wel heel erg op elkaar.

 

Zoek het verschil: http://www.versio.nl/hosting.php

Wil jij ook een glooge top 10 positie? Ja? Wacht dan niet langer...er zijn maar 10 plekken te vergeven!

Link naar reactie
  • 1

Nogmaals hartelijk dank voor al jullie reacties.

 

Ik heb bijna alle suggesties doorgevoerd. Ik moet zeggen dat het er nu veel netter en professioneler uitziet. Kan ook niet anders met al die opbouwende kritiekt. Zouden jullie nog eens willen kijken naar de website en als er nog iets opvalt hoor (lees) ik het graag.

Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.