Heb een (1) BV met verschillende activiteiten waaronder een investering in Buitenlands vastgoed , huurinkomsten zijn belast in het land waar Vastgoed is gevestigd.
Hierdoor doe ik fiscale aangifte in NL & ook in het buitenland
De investering in vastgoed is betaald vanuit de BV met cash uit overwinst, deze cash is destijds dus overgeboekt naar de verkoper bij de aankoop in het Buitenland
Mijn vraag is moet ik rentekosten berekenen vanuit NL naar Buitenland , dus wel binnen de BV maar van de NL entiteit aan de Buitenlandse fiscale aangifte ( dus rente opbrengst NL @ rente kosten Buitenland )
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
alfred61
alfred61
Hallo Lezer,
Heb een (1) BV met verschillende activiteiten waaronder een investering in Buitenlands vastgoed , huurinkomsten zijn belast in het land waar Vastgoed is gevestigd.
Hierdoor doe ik fiscale aangifte in NL & ook in het buitenland
De investering in vastgoed is betaald vanuit de BV met cash uit overwinst, deze cash is destijds dus overgeboekt naar de verkoper bij de aankoop in het Buitenland
Mijn vraag is moet ik rentekosten berekenen vanuit NL naar Buitenland , dus wel binnen de BV maar van de NL entiteit aan de Buitenlandse fiscale aangifte ( dus rente opbrengst NL @ rente kosten Buitenland )
groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33163-rente-toerekening-buitenlands-vastgoed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag