Waar vind ik in dit land de mogelijkheden om niet met uurtarieven te werken? Dat is toch niet meer van nu?
Soms ben ik een uur data aan het inkloppen en soms ben ik een uur aan het brainstormen voor een nieuw concept. Beide uren hebben toch niet dezelfde waarde? Vreemd dat we ons echter nog altijd focussen op betalingen per uur. Dat geldt voor minimumlonen, het geldt ook voor payrollingbedrijven (nee, we werken alleen met uurtarieven!).
Zijn er organisaties die wel daarop zijn ingesteld?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pattygolsteijn
pattygolsteijn
Waar vind ik in dit land de mogelijkheden om niet met uurtarieven te werken? Dat is toch niet meer van nu?
Soms ben ik een uur data aan het inkloppen en soms ben ik een uur aan het brainstormen voor een nieuw concept. Beide uren hebben toch niet dezelfde waarde? Vreemd dat we ons echter nog altijd focussen op betalingen per uur. Dat geldt voor minimumlonen, het geldt ook voor payrollingbedrijven (nee, we werken alleen met uurtarieven!).
Zijn er organisaties die wel daarop zijn ingesteld?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33176-mogelijkheden-om-niet-met-uurtarief-maar-vast-maandbedrag-te-werken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag