• 0

Ik ben voorstander van goede algemene voorwaarden. Puur op gevoel is dit! Maar nu vraag ik mij af, hoe vaak heb je als ondernemer deze daadwerkelijk gebruikt in een geschil

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik gebruik ze regelmatig, vaak vanweg schades en betalingstermijnen. Voroal richting overheden en stichtingen .

Jasper,

Inderdaad! Kan me heel goed voorstellen maar dit zijn natuurlijk dan (denk ik) meer de Verhuur Voorwaarden....

Mijn vraag is meer echt de "kleine lettertjes" .... maar gelijk heb je! thanx voor de feedback

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
  • 0

Ik heb ook wel vaker te maken met zulke gevallen. Bijvoorbeeld een klant die bepaalde voorwaarden wil oprekken. Denk aan een consument die 4 weken na aanschaf toch nog af wilt zien van de aankoop. Dan kunnen we verwijzen naar onze algemene voorwaarden waar de termijn van 14 dagen in staat :)

Niet echt een geschil of "kleine lettertjes" op zich, want ook op de pakbon en bij het bestellen worden dergelijke voorwaarden duidelijk genoemd. :)

• 0

Wij hebben eigenlijk maar 1 lijst met voorwaarden, hou wel van transparantheid (is dta een woord?)

Wij hebben het punt anullering ook wel vaak gebruikt, maar echter altijd wel in het voordel van de klant opgerekt, tot nu toe lag het maar 1 keer aan de klant zelf.

Andere punten zoals aansprakelijkheid heb ik nog niet hoeven gebruiken. (hoewel dit wel weer iets temaken heeft met schades.)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar