Sicil Geplaatst: 23 augustus 2011 Sicil 23 0 Geplaatst: 23 augustus 2011 Goedenavond, Ik ben bezig met de FAQ voor mijn webwinkel. Nu stuit ik op het stukje retourneren/ruilen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken, en wat is de norm voor het ruilen van een product. 14 dagen? Alvast bedankt M.v.g. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33185-retournerenruilen/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Raoul K Geplaatst: 23 augustus 2011 Raoul K 946 40 Geplaatst: 23 augustus 2011 Ruilen is in een stenen winkel een gunst, in een webwinkel verplicht (officieel koop annuleren binnen 7 dagen!) retouren (=garantie?) minimaal 2 jaar Volgens de wet koop op afstand mag een klant een bestelling binnen 7 werkdagen na ontvangst annuleren. Hij moet dan zijn geld terugkrijgen (inclusief de heenverzendkosten en eventuele kosten van de betaling, bv. de creditcard). Wel moet hij zelf de kosten van het terugzenden betalen. (Dit geldt ook bij speciale bestellingen, iets waar bij electronica nog wel eens ruzie over is.) lees verder Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33185-retournerenruilen/#findComment-341257 Delen op andere sites More sharing options...
Sicil
Sicil
Goedenavond,
Ik ben bezig met de FAQ voor mijn webwinkel.
Nu stuit ik op het stukje retourneren/ruilen.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken, en wat is de norm voor het ruilen van een product. 14 dagen?
Alvast bedankt
M.v.g.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33185-retournerenruilen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag