Sinds kort ben ik bezig om mijn eigen kosten, uitgaven en inkomsten overzichtelijk weer te geven.
Ik wil dit doen om te kijken waar eventueel overbodige kosten zitten etc.
Nu heb ik hier in excel een klein overzichtje van gemaakt, maar dit is nog steeds niet echt duidelijk en overzichtelijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat hier geen mooi stukje software voor beschikbaar is. Ik kan hier niks over vinden, maar weet misschien ook niet zo goed onder welke naam ik zoiets dergelijks kan vinden.
Het gaat dus om persoonlijke kosten, hypotheek, abonnementen, contributies etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dverlinden12345
dverlinden12345
Beste allemaal,
Sinds kort ben ik bezig om mijn eigen kosten, uitgaven en inkomsten overzichtelijk weer te geven.
Ik wil dit doen om te kijken waar eventueel overbodige kosten zitten etc.
Nu heb ik hier in excel een klein overzichtje van gemaakt, maar dit is nog steeds niet echt duidelijk en overzichtelijk.
Ik kan me haast niet voorstellen dat hier geen mooi stukje software voor beschikbaar is. Ik kan hier niks over vinden, maar weet misschien ook niet zo goed onder welke naam ik zoiets dergelijks kan vinden.
Het gaat dus om persoonlijke kosten, hypotheek, abonnementen, contributies etc.
Alvast vriendelijke bedankt.
gr Verlinden
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33212-persoonlijke-financiele-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag