• 0

Beste,

Ik heb iemand gevonden die mij €25.000 wilt lenen voor een zakelijk project. Het vreemde is alleen dat ik nog niet met deze persoon contact heb gehad alleen per email. Verder zijn zijn emails erg slordig met slecht nederlands, wat het geheel nou niet echt orettig doet overkomen. ik heb natuurlijk geen zin om een lening om te sluiten bij een of andere verkeerde persoon. Bekijk onderstaande zijn voorwaarden ik hoor graag jullie mening hierover.

Lening Saldo: 25.000 EURO

Rentevoet: 10%

Looptijd: 4jaar (48maanden)

Rente op: 2500 EURO

Maandelijkse lening betaling:572.94 EURO

Totaal bedrag: 27.500EURO

De leningsvoorwaarden

1. Overdracht van uw lening: Bank tot Bank Transfer: De transfer van de lening moet een bank tot bank overschrijving worden, tenzij anders aangegeven door de kredietnemer wat betekent, zal u de middelen die u wilt uw lening over te dragen aan je bijvoorbeeld koeriers-dienst aan te bieden .

2.Loan insurement: Mijn advocaat zal degene zijn die verantwoordelijk zal zijn voor de insurement van de lening, want dit is meer betrouwbaar en gegarandeerd is.

3. Aflossing van de lening: De lening zal opnieuw worden betaald op maandelijkse basis. De kredietnemer betaalt de lening op de exacte tijd aan hem gegeven. En er rekening mee dat u zal moeten stuur mij een kopie van uw identiteitskaart, zodat ik kan weten wie ik te maken heb.

4.Gezien het bovenstaande voorwaarden, indien zij aanvaardbaar zijn voor je, je hebt me een snelle reactie, zodat ik kan mijn advocaat toe te wijzen beginnen met het verwerken van de insurement van de lening.

5.Blijf op de hoogte dat de kosten van de lening insurement zal worden betaald door de onderneming niet de kredietnemer oke, dus wees er zeker van dat u naar de lening te krijgen van mijn bedrijf waar ik alles zal doen met mijn beschikking.

6. Ik zal je nodig hebben om te vertellen me de beste manier om te bereiken you.I zal toekomstgericht zijn om zaken te doen met je

Ik zal u graag iets weten voordat we overgaan op met deze transactie.

In de eerste plaats als u contact met mij heb je alle andere contacten met andere kredietverstrekkers te stoppen, omdat er veel zwendel dorstig daar en als je contact met andere geldschieters, kan je een slachtoffer van de val van deze, die is erg slecht.

Ten tweede, zal ik u vertellen dat ik de kredietgever zal ook verantwoordelijk zijn voor de verzekeringskosten, de kosten barrister evenals de overdracht van lasten van uw lening / funds zorg.

Opmerking: dat cliënten verantwoordelijk zijn voor het uitlenen loonveredeling en het kost je de som van 120EURO Dit is nodig omdat het ons in staat stelt om uw lening proces. en doe er nota van dat de lening de verwerking van betalingen is de enige vergoeding of heffingen waarin u wordt verwacht en vereist zo veel te betalen als deze transactie is zorg

Volgens mijn bank neemt ze het 3 uur voor ze naar de overdracht van fondsen naar uw bankrekening. zodra de bank beginnen op de overdracht

Als je weet dat je in orde bent met deze heb je om terug te keren tot mij met de volgende gegevens hieronder zodat wij in staat om door te gaan met de transactie.

Is dit te vertrouwen??

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33244-is-dit-te-vertrouwen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

Het gaat volgens mij om die 120 euro die je vooruit moet betalen. Daarna hoor je volgens mij niets meer.

Overigens vertaalt google op deze manier. Lijkt me Nigeria

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33244-is-dit-te-vertrouwen/#findComment-341949
Delen op andere sites

• 0

Ik zou het zeker niet doen. Een contract of overeenkomst moet duidelijk zijn, dat is in dit geval zeker niet. Niet alleen de tekstuele inhoud roept vragen op maar ook de rentevergoeding, € 2.500 over 4 jaar.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33244-is-dit-te-vertrouwen/#findComment-341952
Delen op andere sites

• 0

Zelf al gegoogeld?

Bijvoorbeeld op de markante tekst " Mijn advocaat zal degene zijn die verantwoordelijk zal zijn voor de insurement van de lening"?

Eerste link is gelijk bingo: Nigeriaanse neplening

Letterlijke tekst staat op diverse (anti)internetoplichting-sites. Is niet te vertrouwen en heeft helemaal niets met ondernemen te maken, dit topic gaat daarom op slot.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33244-is-dit-te-vertrouwen/#findComment-341955
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar