• 0

Ervaringen fijn vacaturebank script?

Ik hoop dat er hier ook vacaturebank eigenaren, webdesigners of andere met verstand van websites, zitten die mij kunnen helpen met mijn vraag (als ik deze hier mag stellen)

 

Ik wil graag onze website("vacaturebank") gaan verfrissen. Het mag alleen veel meer automatisch, er moet ook een betaalsysteem zoals ideal in, inlogschermpjes zodat delen van de site alleen na inloggen zichtbaar worden etc.

 

Nu ken ik wel iets van websites bouwen (de huidige zijn tenslotte ook van mijn hand), maar dit wordt me allemaal net iets te ingewikkeld/groot om helemaal zelf te doen.

Ik ben druk zoekende gegaan naar een vacaturebank script, maar ik gebruik waarschijnlijk de verkeerde zoekwoorden, want ik kan amper wat vinden.

Zo kwam ik bv langs een vacaturebank script van isosoft(punt nl), wat er qua informatie wel zo uit ziet als dat ik zoek, maar vervolgens heb ik moeite met het vinden van ervaringen over dit script of de aanbieder.

 

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Zijn er hier toevallig leden die werken met een vacaturebank script, of iets soortgelijks en mij kunnen helpen in mijn zoektocht, door het delen van hun ervaringen?

 

 

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.