• 0

Ozebo - Ruimte om te ondernemen -> Website en naam

Hallo ondernemend Nederland!

 

Ik will een business centrum on Alkmaar opsetten met oa flexibele werkplekken en kantoorruimte (www.ozebo.nl)

 

Ik wil van jullie graag feedback en suggesties op:

 

- De naam Ozebo

- De site http://www.ozebo.nl

 

Ik heb verschillende forums geraadpleegd en oproepen geplaatst via Twitter, maar blijkbaar kost het de meeste ondernemers in deze drukke tijden te veel tijd om te reageren. Dat is jammer, want ik wil Ozebo graag zo veel mogelijk laten aansluiten aan de wensen van de ondernemers. Ik ben de ondernemers die wel gereageerd hebben dan ook erg dankbaar voor hun waardevolle feedback!

 

Hopelijk lukt het via Higherlevel beter om de juiste informatie te krijgen! Alvast hartelijk dank!

 

Groet,

Erik

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Allereerst welkom Erik! Ik denk dat je via Higherlevel.nl al snel veel inhoudelijke feedback zult krijgen, zelfs vanuit Alkmaar en omstreken. Echter, we hebben een klein regeltje: die feedback zul je pas krijgen als je je bericht in Wat vinden jullie van mijn... plaatst, en daar mag je pas posten nadat je zelf een tiental bijdragen aan het forum hebt geleverd. Voor wat, hoort wat :)

 

Zou je eens willen kijken of je 10 mooie bijdragen aan Higherlevel.nl kunt leveren, waarna je je site en concept in Wat vinden jullie van mijn... kunt plaatsen en vast een boel feedback zult krijgen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.