Ik ben trouwens benieuwd of ik in de factuurnummers, klantnummers op zou mogen nemen? Ik doe doe dit momenteel niet maar he tlijtk mij wel handig. Zo kunnen wij in 1 opslag zien van wie welke factuur is..
Stel, een klant heeft factuurnummer 1104
Nu factureren wij met bijvoorbeeld 11001 (jaartal + factuurtelling 001, 002 etc.)
Met het klantnummer ertussen kom je dan op 111104001. Mag dit, de nummering gaat tenslotte op het einde (3 cijfers) simpelweg gewoon door..
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaanvr
Christiaanvr
Ik ben trouwens benieuwd of ik in de factuurnummers, klantnummers op zou mogen nemen? Ik doe doe dit momenteel niet maar he tlijtk mij wel handig. Zo kunnen wij in 1 opslag zien van wie welke factuur is..
Stel, een klant heeft factuurnummer 1104
Nu factureren wij met bijvoorbeeld 11001 (jaartal + factuurtelling 001, 002 etc.)
Met het klantnummer ertussen kom je dan op 111104001. Mag dit, de nummering gaat tenslotte op het einde (3 cijfers) simpelweg gewoon door..
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33275-klantnummer-in-factuurnummer-mag-dit/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag