• 0

Zoektermen zakelijke transacties

Hallo,

 

ik ben bezig met een internet projectje op te starten voor bedrijven met hun diensten, transacties en producten. Hierover had ik een paar vragen.

 

*Welke zoektermen zou u gebruiken als u via een zoekmaschine (Bijv. Ilse.nl) op zoek ging naar een goede zakelijke transactie in uw segment.

 

*Wanneer u een eigen bedrijfsprofiel aanmaakt in een internet gids, welke gegevens vind u dan van belang en zou u dus in deze gids willen zien?

 

*Zou u interesse hebben in het ontvangen van emails waarin wordt gemeld dat er een goede aanbieding of transactie in uw segment is geplaatst.

 

Ik hoop dat u even tijd neemt om deze vragen te beantwoorden. B.v.d Niek

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Niek,

 

allereerst welkom op higherlevel!

 

als antwoord op je vragen:

 

1. Dit is erg bedrijfsspecifiek. Bij ons zijn zoektermen als ondernemingsplan, ondernemen, bedrijf opzetten, etc. erg van belang. Het is wat mij betreft van belang dat je in de huid kruipt van een potentieele zoeker en daar goed en uitgebreid onderzoek op loslaat.

 

2. Domeinnaam vanzelfsprekend. Een catchy oneliner en mogelijk zaken als referenties van anderen?

 

3. tja, zoveel mensen die beweren dit aan te bieden. Het is echter erg moeilijk om echt relevante dingen te krijgen. Ik ben nog niet echt "goede aanbiedingen" mailtjes tegen gekomen welke ik daadwerkelijk helemaal lees en welke mij alle info geven die ik verwacht. Het is erg belangrijk dat je de potentieele ontvanger een goed beeld geeft van wat hij/zij kan verwachten. Alleen "relevante aanbiedingen" is wat mij betreft niet genoeg.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Allereerst bedankt voor je reactie. Wat punt 3 betreft heb je wel gelijk. Iedereen bied van alles aan, maar veel wat echt interessant is wordt er nooit aangeboden. Erger nog, vaak wordt het beschouwd als junkmail en direct verwijderd.

 

In iedere geval bedankt voor je reactie. ik zal het zeker gaan gebruiken.

 

Overigens zijn alle racties van anderen natuurlijk nog steeds welkom! :D

Link naar reactie
  • 0

*Wat is "een goede zakelijke transactie in mijn segment"?

 

*Waarom ben jij NIET het zoveelste "handelaartje" met een hotmail-adres? (Ik ben even zeer kritisch, strategisch gezien kan ik je aanraden zolang je nog aan het oriënteren bent een normaal e-mail adres te gebruiken, want "qualitybusiness@hotmail.com" spreekt zichzelf erg tegen vind ik!)

 

*Als je je in je markt verdiept zul je ontdekken dat er veel gidsen, marktplaats-achtige initiatieven en pseudo-portals door onze (starters, ondernemers) brievenbussen geduwd worden, waarbij de één nog doorzichtiger is dan de ander.

 

Als je hier echt effect mee wilt sorteren zul je, in mijn visie, echt professioneel, integer en behulpzaam uit de hoek moeten komen.

 

Succes!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.