Onderstaande kwam ik bij mijn zaterdagochtendje online kranten lezen tegen:
DEN HAAG - Startende ondernemers zijn straks niet langer duizend euro kwijt aan een notariële oprichtingsakte als ze een eigen bedrijf beginnen. Minister Verhagen (Economische Zaken) zegt zaterdag in De Telegraaf dat hij samen met minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) een afspraak heeft gemaakt de verplichte notariële akte voor het oprichten van een besloten vennootschap (bv) te schrappen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iwan van Geelen
Iwan van Geelen
Onderstaande kwam ik bij mijn zaterdagochtendje online kranten lezen tegen:
DEN HAAG - Startende ondernemers zijn straks niet langer duizend euro kwijt aan een notariële oprichtingsakte als ze een eigen bedrijf beginnen. Minister Verhagen (Economische Zaken) zegt zaterdag in De Telegraaf dat hij samen met minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) een afspraak heeft gemaakt de verplichte notariële akte voor het oprichten van een besloten vennootschap (bv) te schrappen
Link
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33300-oprichtingsakte-bvs-geschrapt-telegraafnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag