• 0

Kleding Inkopen voor webshop

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een eigen webshop www. marchio .nl en weet dat ik kan inkopen bij bijv. World Fashion Centre in Amsterdam

maar zijn er ook andere mogelijkheden waar ik kleding kan inkopen van uit het buitenland ofzo?

De site staat al online maar is nog niet begonnen maar ga zodra er kleding op staat in Nederland laten folderen voor de site.

 

Hoop dat iemand me kan helpen!

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je hebt een webshop en zoekt een leverancier komt het op neer volgens mij? Tuurlijk kun je in het buitenland inkopen, vind een goede leverancier en maak afspraken. Denk niet dat iedereen zomaar hier zijn leverancier vrij geeft of tientallen adressen geeft waar je kan vinden. Je kunt beginnen met te zoeken in Google..

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie
  • 0
Ik heb sinds kort een eigen webshop www. marchio .nl en weet dat ik kan inkopen bij bijv. World Fashion Centre in Amsterdam

maar zijn er ook andere mogelijkheden waar ik kleding kan inkopen van uit het buitenland ofzo?

De site staat al online maar is nog niet begonnen maar ga zodra er kleding op staat in Nederland laten folderen voor de site.

 

je hebt een website online maar om het nou een shop te noemen? Bij "dames" 1 artikel a € 40,00 ???

 

wat denk je dat mensen van jouw shop vinden als ze er bij toeval op terecht komen?

 

Je wilt in Nederland gaan folderen als de shop online is. Hoe wil je dat organiseren? bij jouw in de buurt en krijg je daarmee voldoende omzet?

 

Ik heb het idee dat je dit in een opwelling opgezet hebt en dat je hier pasklare antwoorden zoekt om het van de grond te krijgen.

 

Lees je eens in over webwinkel starten door gericht te zoeken en maak voor jezelf een plan. Een leuk maar luchtig boek is: een eigen webwinkel voor dummies. 978-90-430-1694-0 En op H.L. vindt je ook heel veel topics over webwinkel starten.

 

Een webwinkel is meer dan alleen inkopen.

Link naar reactie
  • -1

Lees jij wel henk?

 

Ik zeg toch ook dat er nog weinig bezoek zal komen aangezien ik niets te koop heb of iets..

En je komt janken reageer dan niet.. Ik vraag hier of er mensen zijn die me zouden kunnen helpen naar leveranciers het gaat hier niet over mij webshop hoe die er uit ziet of wel? Daar heb jij ook helemaal niks over te zeggen. En anders had ik wel om meningen gevragen. En dat van die 40 euro is gewoon een test of ken je dat niet? die dingen worden gedaan door webdesigners maar jij komt hier meteen klagen over iets waar je nog nergens van weet. En als mensen de site toevallig bezoeken is dat toch mooi maar zien ze zelf toch ook dat er nog niets te koop is. En met je reactie een webshop si meer dan alleen inkopen weet ik zelf ook wel daarom zeg ik ook dat ik laat folderen en heb en goed budget om dat in grote steden te doen hoor dus ben daar maar niet bang voor ;)

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Lees jij wel henk?

 

Ik zeg toch ook dat er nog weinig bezoek zal komen aangezien ik niets te koop heb of iets..

En je komt janken reageer dan niet.. Ik vraag hier of er mensen zijn die me zouden kunnen helpen naar leveranciers het gaat hier niet over mij webshop hoe die er uit ziet of wel? Daar heb jij ook helemaal niks over te zeggen. En anders had ik wel om meningen gevragen. En dat van die 40 euro is gewoon een test of ken je dat niet? die dingen worden gedaan door webdesigners maar jij komt hier meteen klagen over iets waar je nog nergens van weet. En als mensen de site toevallig bezoeken is dat toch mooi maar zien ze zelf toch ook dat er nog niets te koop is. En met je reactie een webshop si meer dan alleen inkopen weet ik zelf ook wel daarom zeg ik ook dat ik laat folderen en heb en goed budget om dat in grote steden te doen hoor dus ben daar maar niet bang voor ;)

 

 

Kijk zulke reacties vind ik nu geweldig....Misschien dat er daardoor geen reactie meer gaan komen :)

 

Misschien kan je het nogmaals proberen,nu op een normale manier zonder die idiote opmerkingen en je zult zien dat er nuttige antwoorden gaan komen waar je iets aan hebt.

 

@henkh

 

Wellicht heeft vossie hier nog wat voor je vrouw :)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Jeffrey,

 

Iets minder scherp was handig geweest, maar ik neem aan dat dit nieuw voor je is (handel), maar let op want mensen onthouden slechte ervaringen altijd beter dan goede.

 

Er zijn vele leveranciers die willen leveren aan webwinkels maar de vraag is wat zoek je?

Kleding voor welke doelgroep, voor zowel mannen als vrouwen (ben je je bewust dat dit twee zeer verschillende markten zijn??). enz.

 

Ik wil je best wat op weg helpen maar wat meer info is dan wel handig en zoals ik begonnen ben. Let op de manier van reageren, want wil je ver komen dan zul je moeten leren luisteren ivm aanvallen. Want hier zitten verschillende mensen met veel ervaring waarvan jij en ook ik nog van kunnen leren wanneer we openstaan.

 

Groeten,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een eigen webshop www. marchio .nl en weet dat ik kan inkopen bij bijv. World Fashion Centre in Amsterdam

maar zijn er ook andere mogelijkheden waar ik kleding kan inkopen van uit het buitenland ofzo?

De site staat al online maar is nog niet begonnen maar ga zodra er kleding op staat in Nederland laten folderen voor de site.

 

Hoop dat iemand me kan helpen!

 

Alvast bedankt.

 

Beste Marchio,

 

Ik hoop dat je niet eerst een website hebt gekocht, daarna de vormgeving bent gaan doen.

Wat algemene voorwaarden hebt gecopy - paste, en nu op zoek bent naar een business plan wat kan gaan renderen.

Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk.

 

Waar ben je zelf naar op zoek? (met welke merken/designers heb je affiniteit)

Wie is je doelgroep?

Waar is die doelgroep in geinteresseerd? (welke merken, uitstraling, boodschap, etc)

Hoe is die doelgroep het beste bereikbaar? (is folderen voor die doelgroep het meest efficient)

En .... vul nog maar een hele rits vragen in die eerst beantwoord moeten worden.

 

Als dit duidelijk voor je is, dan vind je ook wat meer antwoorden op je andere vragen.

Als je weet welke merken etc je wil inkopen, dan kan je ook gemakkelijk achterhalen wie de officiele distribiteurs of verkooppunten zijn.

 

Nog een tip, maak er maar twee van:

 

1) Let op je manier van communiceren, overal kan je wat van leren en zeker als je zelf ook customer service gaat doen kan je echt niet op deze manier communiceren.

 

2) Als je website in test fase is, scherm je website dan ook af. Een test omgeving hoort niet 'live' benaderbaar te zijn. Potentionele klanten die nu naar je website komen hebben al een slechte ervaring. Zet er gewoon een teaser op, met alleen een logo en een openingskwartaalm Q4 2012 bijvoorbeeld.

 

Succes.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.