HEt is weer eens zover ik heb een klant die zijn afspraak niet nakomt. In een notendop even het verhaal.
Bestelling wordt telefonisch geplaatst op donderdag voor de daarop volgende zaterdag. GEvragd wordt of ze hem via de e-mail wil doorsturen (ik zat in de auto).
De bestelling wordt de volgende dag via de e-mail doorgeven.
Zoals telefonisch besproken wil ik graag twee stukken podium huren voor zaterdag a.s.
Ze zijn 1x1x1. Graag wil ik ze zaterdag in de ochtend geleverd hebben, omdat we in de middag heel slecht bereikbaar ben. Kan het om 10 uur bezorgd worden?
Het moet naar de:
******
Ik ben de contact persoon en mijn naam is ***** telefonisch te bereiken op ***** en anders via email.
Kunt u mij laten weten of deze mail in goede orde ontvangen is evenals de totale kosten. Ik hoor graag van u. Alvast bedankt.
Ik had nog wat aanvullende vragen du nog niet meteen een offerte
Dat zou zeker kunnen, tot wanneer is het podium nodig? Wilt u ook afrok rondom het podium? Heeft u ook een trap nodig om op het podium te komen?
Een podium van 1 x 1 meter op 1 meter hoogte moet wel extra verstevigd worden.
Volgens nog een antwoord van de opdrachtgever
Graag ook afrokken rondom de podia. Doen jullie de opbouw? Neem je dan ook de versteviging mee? 10 uur zaterdagochtend is dus een go? Ik hoor graag van je.
En toen vanuit ons de offerte, vanwege de korte tijd die er was heb ik besloten zelf wat keuzes te maken, geen trap en afbouw om 12.00 uur de volgende dag.
Hierbij de gevraagde offerte, op deze offerte zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, deze vindt u in de bijlage.
Ik ben er in de offerte van uit gegaan dat het podium de volgende dag rond 12.00 uur kan worden opgehaald.
Omdat wij geen podiumdelen van 1 x 1 meter beschikbaar hebben zullen wij tegen dezelfde prijs 4 podiumdelen van 1 x 0,5 leveren.
Op de zaterdag zelf was ik dus om 10.00 aanwezig. gewacht tot 10.15 en ben toen gaan bellen, ze was in de buurt dus zou binnen 10 minuten bij mij zijn. UIteindelijk werd dit 11.00 uur.
En wat blijkt mevrouw was de sleutel van haar toko vergeten, ze kon die gaan ophalen in Rijswijk maar dat zou ongeveer 45 minuten duren. Ik kon hier niet op wachten dus sprak ik met haar af dat het podium met een andere rit die dag mee zou gaan. Ik zou haar bellen bij vertrek. Ze zei aan het einde van het gesprek dat ze het podium echt nodig had en ze anders in de problemen zou komen met de danseressen.
Ik heb om 16.51 gebeld en om 18.15 zowel op mobiel (ook ingesproken) als op het nummer van de zaak en besloot er toch maar langs te gaan om het podium af televeren want ze had hem toch echt nodig. Om 18.33 ter plaatsen gebeld en nog een half uur gewacht tot 19.00 uur. Toen was ik het zat en ben ik naar huis gegaan. Ik heb wel een kopie van de offerte in de bus gedaan met daarop de vermelding dat ik heb gewacht van 18.30 tot 19.00 uur.
Inmiddels is het 22.45 en haar zaak is inmiddels 45 minuten open, ze neemt nog steeds niet op.
Nu komt dan mijn vraag mag ik de voleldige kosten in rekening brengen? Er is nog geen ondertekende offerte.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
HEt is weer eens zover ik heb een klant die zijn afspraak niet nakomt. In een notendop even het verhaal.
Bestelling wordt telefonisch geplaatst op donderdag voor de daarop volgende zaterdag. GEvragd wordt of ze hem via de e-mail wil doorsturen (ik zat in de auto).
De bestelling wordt de volgende dag via de e-mail doorgeven.
Ik had nog wat aanvullende vragen du nog niet meteen een offerte
Volgens nog een antwoord van de opdrachtgever
En toen vanuit ons de offerte, vanwege de korte tijd die er was heb ik besloten zelf wat keuzes te maken, geen trap en afbouw om 12.00 uur de volgende dag.
Op de zaterdag zelf was ik dus om 10.00 aanwezig. gewacht tot 10.15 en ben toen gaan bellen, ze was in de buurt dus zou binnen 10 minuten bij mij zijn. UIteindelijk werd dit 11.00 uur.
En wat blijkt mevrouw was de sleutel van haar toko vergeten, ze kon die gaan ophalen in Rijswijk maar dat zou ongeveer 45 minuten duren. Ik kon hier niet op wachten dus sprak ik met haar af dat het podium met een andere rit die dag mee zou gaan. Ik zou haar bellen bij vertrek. Ze zei aan het einde van het gesprek dat ze het podium echt nodig had en ze anders in de problemen zou komen met de danseressen.
Ik heb om 16.51 gebeld en om 18.15 zowel op mobiel (ook ingesproken) als op het nummer van de zaak en besloot er toch maar langs te gaan om het podium af televeren want ze had hem toch echt nodig. Om 18.33 ter plaatsen gebeld en nog een half uur gewacht tot 19.00 uur. Toen was ik het zat en ben ik naar huis gegaan. Ik heb wel een kopie van de offerte in de bus gedaan met daarop de vermelding dat ik heb gewacht van 18.30 tot 19.00 uur.
Inmiddels is het 22.45 en haar zaak is inmiddels 45 minuten open, ze neemt nog steeds niet op.
Nu komt dan mijn vraag mag ik de voleldige kosten in rekening brengen? Er is nog geen ondertekende offerte.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33307-niet-kunnen-afleveren-van-de-bestelling-hoe-zoudenjullie-hiermee-omgaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag