Vrouwen zijn ongeschikt als ondernemer?!?

Aanbevolen berichten

Nee, tegen mij zeggen ze alsof ze de ontdekking van de dag gedaan hebben en me iets nieuws vertellen: "Hé, je bent een vrouw!" Toch prettig dat mensen dat nog even benadrukken (zijn die pumps weer gerechtvaardigd) en ik dat in elk geval weer zeker weet wanneer ik naar huis rijd. :P

 

LOL en in tegenstelling tot mannen hoef jij dus niet naar het toilet te gaan "om te kijken of je nog een jongetje bent..."

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Ik denk dat het vooral een combinatie is van dat vrouwen minder grote risico's nemen en veelal naast ondernemer ook nog andere rollen hebben, waardoor de onderneming veelal kleiner is.

 

Maar de vrouwen die groot durven te denken, zijn zeker net zo capabel als mannen. Juist door de voorzichtigheid (geen grootse investeringen, geen bedrijfsbus met reclame etc) is het faillissementsaanvragen onder vrouwelijke ondernemers veel kleiner is gebleken uit onderzoek van de KVK.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De meningen zullen verschillen, maar uit onderzoeken (al dan niet mee eens) blijkt dat

 

Veel vrouwelijke ondernemers zijn innovatief, hebben ambities en willen groeien! Toch zijn er in Nederland belemmeringen waar vrouwen tegenaan lopen om dit te realiseren

 

 

Getver, moet er niet aan denken een GSO (gesubsidieerde vrouwelijke ondernemer) te worden :(

 

 

Geen subsidie, maar wel een groeistimulans voor vrouwen. Zie het event We keep on growing.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.