Heb en gebruik jij een smartphone

Aanbevolen berichten

Ik ben begonnen (1999/2000) met een Psion Revo 5mx + Motorola Timeport GSM, met deze combinatie kon je mobiel e-mailen, wow:

 

revo_kl.jpg + mol7089b.gif

 

Daarna een O2 XDA I (2002), een van de eerste echte smartphones:

xda-lead.jpg

 

Nu nog steeds een Sony Ericsson M600i (2006):

sonyericsson-m600.gif

 

 

Ik gebruik eigenlijk alleen de agenda, af en toe wordt ik gebeld en 2 sms'jes per jaar of zo.

Link naar reactie

Ben ik de enige.....? Sinds ik hier berichtte toch de aanschaf van een smartphone te overwegen word ik bestookt met spam mailtjes van Apple. Voor mij nu per definitie een reden om geen Apple-verwante producten aan te schaffen!

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Ben ik de enige.....? Sinds ik hier berichtte toch de aanschaf van een smartphone te overwegen word ik bestookt met spam mailtjes van Apple. Voor mij nu per definitie een reden om geen Apple-verwante producten aan te schaffen!

 

Dat komt alleen van Apple als je zelf iets hebt gekocht en hebt aangevinkt dat je opde hoogte wilt blijven van nieuwsbrieven e.d. Dus ik denk dat de voorgaande poster idd gelijk heeft en de mail vanuit een andere hoek wordt gestuurd. Stuur de mail maar eens door naar mij, dan zal ik het bij Apple aanhangig maken en is het zo afgelopen met die gasten.

Link naar reactie

Sinds ik mijn HTC Desire heb, kan ik overal de mail bekijken. Soms doe ik er wat mee, maar ook vaak niet.

De reden voor aanschaf is divers.

Ik wilde graag een alternatieve internetverbinding als de vaste lijn eens weigert/ stoort.

Verder had ik nog geen navigatie.

Privé is het handig om iets te plannen op een vreemde lokatie. Weer/ verkeer en aktiviteiten.

 

Ik internet heel weinig met de telefoon.

 

De voicemail staat de hele dag aan (tot 16.00 uur) en daarna neem ik pas op. Bij mij krijgt de telefoon géén voorrang bij 'live' gesprekken. Die rode knop zit er niet voor niets op. Als ik de hele dag de telefoon aanneem, komt er van inpakken niets terecht.

 

De telefoon kent vele mogelijkheden, maar ik zie niet de noodzaak ervan.

Ook kan ik beter eten zonder telefoon dan zonder bestek. Dat ding blijft gewoon in de arbeidspantalon tijdens het nuttigen van de maaltijd.

 

 

Laatst op een feestje zaten vijf mensen op rij, zonder een woord te wisselen, met de telefoon te klooien.

 

Dát noem ik nou contactgestoord.

 

Sinds ik een jaar of twee geleden de voicemail (die ik overigens niet afluister) insprak, kreeg ik een veel relaxter bestaan.

Natuurlijk leent niet elke baan zich daarvoor, maar gelukkig hoeft niet elke webwinkelier het met de telefoon te verdienen.

 

Bovenstaande is wellicht ietwat off-topic, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de telefoon je niet de baas moet worden.

 

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie

precies. Mijn nummer is wel overal bekend, maar op bij alle 'contact' vermeld ik onze manier van doen. Maak daar geen geheim van.

 

Voicemail zegt ook dat ik inspreken geen zin heeft, daar ik niet afluister. Krijg soms wel eens commentaar, maar ik hecht meer aan het bedienen van de 'warme' klant, die zit te wachten op zijn spulletjes.

Meestal zijn de bellers mensen met vragen die overal al beantwoord zijn.

 

Natuurlijk is het voor elke branche anders, maar ik zou het zeker eens overwegen.

 

Met het gezin eten zonder telefoon is heerlijk!

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie

[sarcasme modus aan]

 

Geweldig gewoon. Een telefoon hebben die je niet aan hebt staan, zeker niet voor klanten, een voice mail inspreken dat men maar niet moet inspreken aangezien je hier toch niks mee doet....

 

Gewoon het idee al, dat je als webshop winkelier zo je handel kunt drijven, perfect gewoon !

Niet bereikbaar zijn, maar gewoon heel de dag pakjes inpakken. (voor wie dan eigenlijk, vraag ik me af ?)

 

Heb je overigens wel mail, of, lijkt me logischer, "out-of-the-office" aanstaan ? En je fax ? Dat ding waar op papier bestellingen uitrollen/uitrolden vroeger ?

 

[sarcasme modus uit]

Link naar reactie

haha, het klinkt idd altijd wat vreemd voor anderen, maar het werkt (voor mij iig) perfect.

 

na 16.00u en ook 's avonds ben ik bereikbaar.

 

Fax heb ik niet (nooit gehad)

 

Wat ik bedoel aan te geven is dat de telefoon geen prio is. Veelgestelde vragen, reviews etc. beantwoorden veel vragen.

 

We hebben wel klanten hoor! Ik zie het allemaal meer voor me zoals op de markt. De hardste schreeuwers staan op de derde of vierde rij, te popelen om voor te dringen. Terwijl de handel bij de eerste twee rijen plaatsvindt. Dan kan je die m.i. beter bedienen en als de voordringers dan alsnog doorlopen. Ja, dan is dat maar zo.

 

Overigens ben ik wel blij met mijn htc hoor. Vooral handig om contactpersonen op te slaan en gegevens te koppelen.

 

Voordat we teveel off-topic geraken.

 

Ik ben dan ook niet tegen het bellen of het gebruik van een telefoon, maar naar mijn idee schieten sommige mensen nogal door, door een echt gesprek onmiddellijk te onderbreken voor een beller. Alsof die niet kan wachten en de 'live' klant wel.

 

Ik kan me dan ook helemaal vinden in het onderbreken van een vergadering, zoals eerder genoemd door Jasper.

 

Koot en Bie spraken jaren geleden ook al over Wormen in Naarden haha. En die moesten de nummers nog draaien!

 

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Link naar reactie

Afgelopen 2 dagen niet erg happy geweest met mijn blackberry !

Ik heb het idee alles in de wereld te missen. Ja, ik kan bellen maar dat is nog wel het minste waar ik behoefte aan heb.

Wat een ellende zeg. Hoop dat ze dit heeeel snel oplossen.

 

Gr

 

Devlinx

Suscipere et finire

Link naar reactie

Nou, ik ben overstag, de Nokia E7 is gearriveerd. Bellen en sms'en lukt me al, nu nog e-mail etc. instellen. Och die gebruiksaanwijzing heeft maar 140 pagina's of zo.....

Eens zien of ik morgenochtend snel door heb hoe ik mijn alarm uit moet zetten ::)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 84 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.