Ik ben hier nieuw en weet niet of ik dit op de goede plaats post.
Een kennis zit in de schuldsanering en komt er helemaal niet meer uit.
Ze hadden hiervoor een onderneming die liep tot ergens in 2010, waarna zei zijn gestopt en in de schuldsanering kwamen.
Nu moesten zij aangifte doen over 2010, maar daar zit ook nog een gedeelte van het bedrijf in. Aangiften IB 2008, 2009 zijn geschat want van die jaren zijn ook nog cijfers.
De boekhouder mogen zij niet betalen, en de bewindvoerder vertelde mij dat ze iemand moesten zoeken die dat voor niks kan doen. Ze had het over een rechtsbijstand verzekering, dat ze daar kunnen helpen en/of de belastingdienst.
Die laatste zal dan wel een jaarrekening moet hebben of in ieder geval cijfers.
Weet iemand hoe ik deze mensen het best kan helpen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edema
Edema
Hallo,
Ik ben hier nieuw en weet niet of ik dit op de goede plaats post.
Een kennis zit in de schuldsanering en komt er helemaal niet meer uit.
Ze hadden hiervoor een onderneming die liep tot ergens in 2010, waarna zei zijn gestopt en in de schuldsanering kwamen.
Nu moesten zij aangifte doen over 2010, maar daar zit ook nog een gedeelte van het bedrijf in. Aangiften IB 2008, 2009 zijn geschat want van die jaren zijn ook nog cijfers.
De boekhouder mogen zij niet betalen, en de bewindvoerder vertelde mij dat ze iemand moesten zoeken die dat voor niks kan doen. Ze had het over een rechtsbijstand verzekering, dat ze daar kunnen helpen en/of de belastingdienst.
Die laatste zal dan wel een jaarrekening moet hebben of in ieder geval cijfers.
Weet iemand hoe ik deze mensen het best kan helpen.
Groeten Stefan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33348-schuldsanering-en-aangifte-inkomstenbelasting-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag