• 0

Connectie importering textiel,voetbalshirts & ondermode uit EU

Ik ben op zoek naar een connectie uit de eu voor textiel o.a. voetbalshirts, boxershorts & dergelijken.

Ben al weken zoekende en zwetende :'( voor een mooie leverancier uit de EU helaas kom ik telkens uit op regio ASIE

Zoek vaak via alibaba en doe daar regelmatig zaken graag hoor ik mooiere ideeën of iemand die goede ervaring heeft en dat ook kan leiden uit Asia omtrent import en expeditie.

En iemand die eventueel het stukje expeditie kan regelen tegen vergoeding.

Groetjes

Robin King!! :)

rking

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Beste,

Ik ken je probleem. We zijn vorige jaar gestart met onze webwinkel en hebben ook een hele speurtocht gehad naar goede boxershorts. Al snel kom je uit bij allerlei aziatische bedrijven. Probleem daarbij is dat je onbekende merken inkoopt met een onbekende kwaliteit. Daarnaast moet je in grote hoeveelheden inkopen, terwijl je vaak 'klein' wilt beginnen met relatief weinig voorraad. Dus voor ons viel Azie af om boxershorts in te kopen. Vervolgens zijn we merken in de winkel gaan bekijken en hebben hier contact mee opgenomen. Helaas mag je niet overal zomaar inkopen, maar uiteindelijk hebben we een paar goede partijen gevonden.

Overigens zijn de marges op boxershorts erg gering, dus goed onderzoek van te voren is wel aan te raden. S

Succes ermee.

Mod edit: verwijzingen in dit bericht naar eigen initiatief verwijderd (aangewezen plaats is de handtekening)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar