Wij zijn bezig met ons ondernemersplan voor ons bedrijf wat zich bezig gaat houden met beheren van wagenparken.
Nu is het plan bijna af, alleen zou ik graag het financiele gedeelte willen laten controleren. Zouden jullie voor mij de bijlage kunnen nakijken en eventueel kunnen aangeven wat er beter kan. Als er onduidelijkheden zijn, dan verneem ik dat graag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RHO28
RHO28
Beste ondernemers,
Wij zijn bezig met ons ondernemersplan voor ons bedrijf wat zich bezig gaat houden met beheren van wagenparken.
Nu is het plan bijna af, alleen zou ik graag het financiele gedeelte willen laten controleren. Zouden jullie voor mij de bijlage kunnen nakijken en eventueel kunnen aangeven wat er beter kan. Als er onduidelijkheden zijn, dan verneem ik dat graag.
Alvast bedankt.
Raymond
Investeringsplan.xls
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33413-controleren-van-financiele-gedeelte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag