• 0

Waar potentiele investeerders tegenkomen voor online concept?

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar potentiele investeerders voor een interessant online conept. Het concept staat in de kinderschoenen, maar is deels al uitgewerkt. Het gaat nu alleen om de omzetting naar een finaal concept. Hiervoor heb ik dus programmeurs nodig, die wellicht willen participeren óf investeerders, zodat ik zelf programmeurs kan inzetten.

 

In Duitsland heb ik al een potentiele investeerder. Maar deze wil het risico niet alleen dragen. Wat is een goede plek of goede aanpak om dit probleem op te lossen?

 

Er zijn talloze manieren om in contact te komen met investeerders. Maar eigenlijk zoek in naar ervaringen van andere leden, die ergens feedback op kunnen geven of gewoon een goed adres weten.

 

Dit zou mij enorm verder helpen met de zoektocht en realisering van dit concept.

 

Alvast bedankt voor de input!

 

Dennis

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Dennis,

 

Voor zinvol outsourcen kan ik je een bedrijf aanraden dat het outsourcen uitbesteed aan hoog opgeleiden in Somaliland. Zoals je begrijpt is de behoefte aan werk hier erg groot (werkloosheid 80%). Om te voorkomen dat jonge afgestudeerden hun leven wagen om aan de andere kant van de woestijn geld te verdienen heeft Hasan Giire (zelf tester bij ABN AMRO en oprichter van Awdal foundation) een bedrijf opgericht met een andere ICT partner om werk te outsourcen naar Somaliland. Meer impact op een mensenleven kan je bijna niet hebben en testers heb je toch nodig. Zie ook zijn web site: http://www.extendedbits.com/.

 

Het overwegen waard!

 

Met vriendelijke groet,

Saskia Reus-Makkink

 

 

 

 

Africa Funded supports entrepreneurs in Africa in their growth with fundraising and coaching. Mission of Africa Funded is to create jobs in Africa and enable people to increase their live standards in a way they want. We support NCDO, VC4Africa, Aqua for All and Cordaid with coaching entrepreneurs

Link naar reactie
  • 0

Beste Dennis,

 

Net als jou ben ik ook op zoek naar investeerders voor internet concepten. je kunt je bv inschrijven bij investeringsplein of naar een meeting of seminar van business angels bijwonen. 4 oktober is er bv een gratis borrel met business angels in den haag, als je interesse hebt, mail me dan stuur ik je het adres. Ikzelf ga er waarschijnlijk ook heen.

 

groet, Serhan

Sa27.1990@gmail.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.