Er is mij gevraag om een NDA (geheimhoudingsverklaring) te ondertekenen. Nu heb ik dit wel vaker gedaan maar hier staat een boete van 50.000 op een overtreding.
Ik ben niet bang dat ik ook maar iets uitlek, maar je weet maar nooit. Als je gegevens uitlekt valt dit dan onder schade aan derden en valt het onder je aansprakelijkheidsverzekering of bedrijfsaansprakelijkheid?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dfr0st
dfr0st
Er is mij gevraag om een NDA (geheimhoudingsverklaring) te ondertekenen. Nu heb ik dit wel vaker gedaan maar hier staat een boete van 50.000 op een overtreding.
Ik ben niet bang dat ik ook maar iets uitlek, maar je weet maar nooit. Als je gegevens uitlekt valt dit dan onder schade aan derden en valt het onder je aansprakelijkheidsverzekering of bedrijfsaansprakelijkheid?
grt,
dfr0st
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33452-geheimhoudings-verklaring-gedekt-door-bedrijfsverzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag