• 0

tweedehandskleren kopen per kilo?

Ik start vanaf volgende maand met een tweedehandswinkel voor kinderkleding.

Nou heb ik al veel kledingstukken die in de winkel zullen opgehangen worden en die ik gekocht heb via het internet zoals ebay.

maar ik ben een beetje bang dat als de winkeltje goed loopt, er een klein tekort komt aan kleding.

want leuke kleding vinden via het internet en dan nog eens wachten tot het na een week aan komt (geld overschrijven, persoon doet kleding op de post) neemt veel tijd in beslag.

Nou weet ik dat je bij fabrieken of tweedehands verzamel punten kleding per kilo kunt inkopen in categorien dus goedkope of merkloze kleding komen per kilo goedkoper uit dan merk.

Maar ik heb geen flauw idee ervan waar ik die hier in belgie of Nederland kan vinden wie kan me hierbij helpen en weet waar ik tweedehandskleren kan kopen per kilo.

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja maar ik zoek geen nieuwe partij kleding om te kopen maar tweedehands kleding en dat is nou juist het moeilijke ervan ik kan dat niet vinden via google dus ik dacht als iemand hier ervaring heeft met tweedehandskleding inkopen of ie me verder kon helpen.

De link die je me hebt gegeven is goed maar het zijn nieuwe kleding die per stuk verkocht worden en ik wil juist tweedehandskleding die per kilo verkocht word.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je begint volgende maand een winkel en je weet nu niet eens waar he genoeg handel kan inkopen????

 

Volgens zou je plan er iwts anders uit moeten zien. Eerst de inkoop, dan de handel

Link naar reactie
  • 0

Als ik jou was zou ik kinderkledingbeurzen gaan aflopen, daar vind je tweedehands(merk)kleding voor heel weinig. Die beurzen screenen vaak de kleding vooraf en houden nu net allemaal hun herfst/winter verkoop, superdruk, maar zeker de moeite.

 

In de textielrecycling vind je de kilo-zakken voor kiloprijzen wel, maar de vraag is dan of de kleertjes nog verkoopbaar zijn.

 

http://www.bert-schrader.de dit is zo'n textielrecyclebedrijf in duitsland.. ben ik zelf wel eens geweest in Furstenau, groot pand alles op rekken, zelf uitzoeken en in een vuiniszak gooien.

 

succes met inkopen!

Link naar reactie
  • 0

hoi

ik las u bericht over kleding in kilo

en ben momenteel zelf heel druk bezig hiermee

ik kan u tweedehands kleding per kilo aan bieden zowel dames als heren als kinder kleding

bij ons hoeft u geen 100 den kilos te kopen wij proberen om mensen op klein schalige markt te bereiken

zoals voor rommel markten en webshops ect.

hoop graag wat van u te horen

mvg silly

 

Link naar reactie
  • 1

Hallo Silly,

 

Aan te raden is zo'n bericht een volgende keer even per mail (PM - zie knopje onder het profiel van de vraagsteller) te versturen. We zien liever geen acquisitie via het forum. Ook niet per PM trouwens, maar bij deze vraag is het wel begrijpelijk dat aanbieders zich even melden bij de vraagsteller.

 

Welkom op Higherlevel trouwens. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.