Ik heb al verschillende topics gelezen over dit onderwerp en eerlijk gezegd begint mij de moed steeds meer in de schoenen te zinken bij het lezen van het weinige recht wat je als intenetondernemer hebt wanneer poststukken, met name brievenbuspost, veel te laat of helemaal niet wordt bezorgd.
Maar hoe lang moet ik in geval van echt niet ontvangen post wachten tot het overgaan van terugbetaling of opnieuw verzenden van de bestelling? Uiteraard wil de klant liever nog gisteren dan vandaag zijn geld terug of een nieuwe bestelling wanneer het binnen een paar dagen niet is bezorgd, maar wat is nu een normale tijd om te wachten tot het misschien toch nog bezorgd wordt alvorens over te gaan tot terugbetaling of opnieuw verzenden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Haslo
Haslo
Ik heb al verschillende topics gelezen over dit onderwerp en eerlijk gezegd begint mij de moed steeds meer in de schoenen te zinken bij het lezen van het weinige recht wat je als intenetondernemer hebt wanneer poststukken, met name brievenbuspost, veel te laat of helemaal niet wordt bezorgd.
Maar hoe lang moet ik in geval van echt niet ontvangen post wachten tot het overgaan van terugbetaling of opnieuw verzenden van de bestelling? Uiteraard wil de klant liever nog gisteren dan vandaag zijn geld terug of een nieuwe bestelling wanneer het binnen een paar dagen niet is bezorgd, maar wat is nu een normale tijd om te wachten tot het misschien toch nog bezorgd wordt alvorens over te gaan tot terugbetaling of opnieuw verzenden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33483-hoelang-wachten-met-terugbetaling-of-opnieuw-sturen-als-post-niet-is-aangekomen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag