Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rempert
rempert
Beste Forumleden,
Allereerst wil ik zeggen zeer tevreden te zijn met alle info op HL.
Tot nu toe ben ik al heel wat wijzer geworden maar wil nu toch ook
Zelf wat specifieke info inwinnen. Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.
Ik ga met 2 jongens een bedrijf beginnen;
Dus 3 personen nemen via een gelijk belang, middels eigen personal holding, een deelname in een werkmaatschappij.
Elk hebben wij E 25.000,-.
Resterend kapitaal dient in de werkmaatschappij te worden gebruikt voor IT, inventaris, voorraad en overige bedrijfskosten.
In eerste instantie willen wij het geld gebruiken om de 4 BV`s op te richten. (stortingskapitaal)
Het geld komt uit privé dus we zien het graag als een lening aan de werkmaatschappij.
Kan iemand mij verduidelijken hoe dat eruit zou komen te zien?
Is het verder mogelijk dat iemand mij nog een goede en ervaren financieel adviseur/accountant kan
aanraden in de regio Amsterdam. Hoeft niet perse goedkoop maar vooral iemand die z`n geld waard is.
Het liefst op basis van bijvoorbeeld eigen ervaring. (dit kan uiteraard via mail.)
Alvast hartelijk dank voor diegene die mij wil helpen.
Mvgr,
Rempert
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33515-opbouw-holdingstructuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag