Wij hebben een feestwinkel en gaan in januari onze winkel tijdelijk uitbreiden voor de carnaval.
Nu hoorde ik laatst van een ondernemer dat je bij bepaalde bedrijven kleding kan 'lenen', wat verkocht is betaal je en de rest kan je weer terug sturen.
Ik heb zelf al veel leveranciers waar ik wil gaan aankloppen, maar het lijkt me wel zo professioneel om met de juiste benaming te komen.
Dit heeft een speciale benaming, maar ik kan er niet meer opkomen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
madelief-actief
madelief-actief
Wij hebben een feestwinkel en gaan in januari onze winkel tijdelijk uitbreiden voor de carnaval.
Nu hoorde ik laatst van een ondernemer dat je bij bepaalde bedrijven kleding kan 'lenen', wat verkocht is betaal je en de rest kan je weer terug sturen.
Ik heb zelf al veel leveranciers waar ik wil gaan aankloppen, maar het lijkt me wel zo professioneel om met de juiste benaming te komen.
Dit heeft een speciale benaming, maar ik kan er niet meer opkomen.
Kan iemand mij hier de naam van vertellen?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33566-kleding-lenen-voor-een-periode-en-afrekenen-wat-verkocht-is-hoe-heet-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag