Ik ben voornemens een verhuurbedrijfje te starten voor het huren van auto's
Waar ik nu tegen aanloop is dat er bijna niemand dit wil verzekeren.
En als ik dan iemand heb die het wil verzekeren zijn de premie's zo hoog dat het onbetaalbaar is.
Of ik zou al lid van de bovag moeten worden dan zou er een aanverwante verzekerings maatschap de auto's tegen een redelijk goede prijs willen verzekeren.
Maar van die koppelverkoop word je ook niet vrolijk, zo ben je dus geen vrij ondernemer lijkt mij.
Ik ben eens benieuwd of hier iemand een oplossing voor weet, anders ben ik nu al genoodzaak te stoppen met het plan van ondernemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Heze
Heze
beste
Ik ben voornemens een verhuurbedrijfje te starten voor het huren van auto's
Waar ik nu tegen aanloop is dat er bijna niemand dit wil verzekeren.
En als ik dan iemand heb die het wil verzekeren zijn de premie's zo hoog dat het onbetaalbaar is.
Of ik zou al lid van de bovag moeten worden dan zou er een aanverwante verzekerings maatschap de auto's tegen een redelijk goede prijs willen verzekeren.
Maar van die koppelverkoop word je ook niet vrolijk, zo ben je dus geen vrij ondernemer lijkt mij.
Ik ben eens benieuwd of hier iemand een oplossing voor weet, anders ben ik nu al genoodzaak te stoppen met het plan van ondernemen.
met vriendelijke groet Hezé
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33654-hoe-kom-ik-aan-een-verzekering-voor-huurautos/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag