• 0

Wat als je vreest dat je producten niet geleverd krijgt?

Ruim 2 weken geleden heb ik Kelim Boots besteld bij een fabrikant in Marokko. Ik kwam bij deze fabrikant via Alibaba en we hadden eerst dagelijks contact waardoor de fabrikant op mij betrouwbaar over kwam. Overigens klopte ook de andere gegevens (site, bank rekening ect)

 

Nu krijg ik sinds bijna een week opeens geen reactie meer op mijn emails waardoor ik het idee krijg dat ik opgelicht ben. Direct na de betaling heb ik ruim een week lang nog goed contact gehad. Maar de laatste keer zei hij dat hij de producten zou gaan verschepen en mij de tracking code zal toe sturen en dat is tot heden nog niet gebeurd. Wat ik overigens ook vreemd vind is dat de advertentie op Alibaba verdwenen is.

 

Gelukkig heb ik een kleine "sample" order gedaan maar toch zou ik het zeer vervelend vinden als ik deze goederen niet meer zal ontvangen en dus mijn geld kwijt ben. Tenminste ik neem aan dat ik er verder vrij weinig aan kan doen? Kan je dit ergens verhalen? Of kun je ergens aangifte doen? Wellicht heeft iemand hier tips over? Of eventueel ook tips om dit soort dingen te voorkomen. Wanneer ik iets bestel via Alibaba blijft het toch altijd spannend of ik wat krijg. Gelukkig heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

 

Ik heb bijvoorbeeld laatst ook gelezen dat je beter met creditcard kunt betalen omdat je via je creditcard altijd je geld terug kan krijgen. Is dat zo?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Met credit card ben je als klant inderdaad wat beter beschermd. Je had met een credit card betaling een chargeback kunnen doen. Waarschijnlijk ben je nu je geld kwijt.

 

Overigens is site Alibaba niet zo betrouwbaar. Ze hadden het beter 40 rovers kunnen noemen, dat dekte de inhoud beter.

Link naar reactie
  • 0

je zou om te beginnen een klacht kunnen indienen bij Alibaba.

Kan er voor zorgen dat account van die verkopende partij geblokkeerd wordt.

Alibaba is de laatste maanden flink bezig om schoon schip te maken, hebben ook in het eigen bedrijf tientallen frauderende managers ontslagen en zijn ook steeds strenger op slechte verkopers

Link naar reactie
  • 0

...

Overigens is site Alibaba niet zo betrouwbaar. Ze hadden het beter 40 rovers kunnen noemen, dat dekte de inhoud beter.

Ik zou niet alibaba te negatief zien, er zullen ook wel veel goede bedrijven te vinden zijn. Mijn favoriete leverancier waar ik al 8 jaar trouw inkoop heb ik daar gevonden.

 

@Mandy: ik weet niet hoeveel je moest betalen voor samples maar wellicht kan je proberen volgende keer pas achteraf te betalen of 20% vooraf rest achteraf. Bij paypal kun je het ook terugeisen als ze geen verzendbewijs hebben. Ik persoonlijk kwam bedrijven tegen die meteen geld vroegen voor de samples, maar ook bedrijven die meteen al ongevraagd samples opstuurden. Nu zijn kralensamples waarschijnlijk veel goedkoper dan 'n paar leuke tassen maar dat maakte het wel heel makkelijk om te kiezen met welke bedrijven in zee te gaan.

Link naar reactie
  • 0

 

Nu krijg ik sinds bijna een week opeens geen reactie meer op mijn emails waardoor ik het idee krijg dat ik opgelicht ben. Direct na de betaling heb ik ruim een week lang nog goed contact gehad. Maar de laatste keer zei hij dat hij de producten zou gaan verschepen en mij de tracking code zal toe sturen en dat is tot heden nog niet gebeurd. Wat ik overigens ook vreemd vind is dat de advertentie op Alibaba verdwenen is.

 

Heb je wel eens gebeld met de beste man/vrouw ?

 

Google gebruikt voor meer info?

 

Ik heb goede -nederlandse- contacten in Marokko, als ik je kan helpen mag je me altijd een pm sturen.

Link naar reactie
  • 0

Hi iedereen!

 

Ik heb zowaar weer een reactie gekregen dat het er nu echt aankomt.... (Alsof hij dit gelezen heeft!) Meer dan afwachten kan ik natuurlijk niet.

 

Ik ben zeker niet ontevreden over Alibaba. Als je iemand googled kun je al vrij snel vinden dat het om een echt bedrijf gaat. Natuurlijk kun je altijd pech hebben. Daarom denk ik nooit teveel bestellen of proberen om een betaal regeling te treffen. Alhoewel veel leveranciers dit net zo min prettig vinden over internet.

Link naar reactie
  • -1

Goeden avond.

 

Ik zie dat dit al weer een iets ouder topic is maar toch plaats ik een bericht omdat ik mij momenteel erg ongelukkig voel met deze handel.

 

Ik ben nieuw op dit forum en ben bezig met het opstarten van een handeltje.

 

Eerst wil ik vragen hoelang het duurt om een pakje van China naar Nederland te sturen.

las al iets van 2 tot 3 weken, het word verzonden via EMS met de boot.

 

Ik wacht nu al sinds 23 Februari "vandaag 2 weken" op een bestelling uit China. Besteld via gevreesde Alibaba.

Het geld is zo als zij het willen overgemaakt via Western Union.

 

Laatste e-mail contact was gisteren op mijn laatste email waarin ik vroeg om een verzendbewijs tot nu toe geen antwoord op gekregen.

 

Kent iemand dit bedrijf.

 

Zie link

 

In de laatste E-mail had ze het over uiterlijk volgende week woensdag bijna dan 3 weken. Daarna maar aan de noodklok trekken.

 

Nu gaat het niet om een idioot groot bedrag het gaat om zoon €550,-

 

Het gevoel dat ik word opgelicht word nu wel steeds groter. Mocht ik worden opgelicht heeft melding maken bij die Alibaba organisatie nog zin.

 

 

 

Lex

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Lex,

 

Als ik een bestelling plaats bij mijn leveranciers in China duurt het meestal 3 weken voordat het bij mij in Amsterdam is aangekomen.

 

Het overmaken van het geld duurt een dag of 3/4 (weet trouwens niet waarom de banken er zolang over doen).

Dan moet de leverancier de order gereed maken. De tijd die daar over heen gaat lijkt mij te verschillen per leverancier, bij mijn leveranciers duurt dit meestal tussen de 5 dagen tot 2 weken. Vervolgens gaat het per vliegtuig naar Europa. Dit duurt 3 dagen. Het kan dus wel even duren voordat je je bestelling ontvangt nadat je de bank/western union opdracht hebt gegeven het geld over te maken. Zeker omdat jouw bestelling per boot gaat en niet per vliegtuig.

 

Ik had trouwens altijd het idee dat je enorm veel massa/producten moet bestellen om het lucratief te maken om per boot te vervoeren. Maar dit kan al bij 500 euro?

 

Groetjes

www.pedicuremotoren.nl, https://electricnailfiles.co.uk, www.rentindicator.com, www.brewto.eu

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties.

 

Oorspronkelijk was het de bedoeling om het pakketje per DHL airmail te versturen uit bezuiniging overweging is er voor gekozen om het met de boot te versturen. Was hier nogal teleurgesteld over, de volgende bestelling gaat zeker via DHL Airmail.

 

Dus nooit geen kleine verzendingen meer per boot dat duurt gewoon veel te lang.

 

Donderdag aanstaande is het precies drie weken, het word spannend of moet ik zeggen nog meer slopend. Ben inmiddels zwaar verkouden "griep" dus ziek thuis.

 

Er circuleren op internet diverse fraud en scam websites en lijsten hoeveel waarde kan ik hier aan hechten? Het bedrijf waar ik zaken mee doet komt gelukkig niet voor op deze lijsten een goed teken zou ik dan maar zeggen.

 

Een zeer goede les voor mij om eerst een bedrijf goed door te lichten voordat je er zaken mee gaat doen. Dan de vraag welke informatie criteria is van doorslaggevend belang om een keus te kunnen maken. Zijn er nog lijsten of websites die u mijn aanbeveelt?

 

Gezond verstand zeg dat als van meerdere klachten zijn over een bedrijf.

 

Des niet ter min wil ik toch handelen in China. Alibaba is mijn springplank hopelijk kom ik goed in het water terecht. Hoop langzamerhand een lijst met betrouwbare Chinese bedrijven op te kunnen bouwen en kan hier best wel hulp bij gebruiken.

 

Ben op zoek naar contacten in de computer onderdelen en accessoires.

 

Verders heb ik een kruiwagen vol met vragen zoals hoe kan ik het voordeligst geld overmaken naar een Chinese bankrekening.

Bijna geen enkele Chinese handelaar accepteert creditkaart terwijl dit volgens mij de goedkoopste manier van betalen is 1.3%.

 

Paypal word ook nergens geaccepteerd die vragen 2.5%

 

Ze willen allemaal graag betaald worden met Western Union volgens mij de duurste manier van betalen 10% tot 25% wel de snelste. ze rekenen ook nog eens hun eigen wisselkoersen die vaak veel afwijken van de huidige wisselkoers in hun voordeel.

 

Voor mij is het nu gewoon afwachten wanneer mijn handel binnenkomt.

 

Alles alvast bedankt.

 

 

Lex

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties.

 

Ik accepteer nooit geen kleine verzendingen meer per boot dat duurt gewoon veel te lang.

 

Donderdag aanstaande is het precies drie weken, het word spannend of moet ik zeggen nog meer slopend. Ben inmiddels zwaar verkouden dus ziek thuis.

 

Er circuleren op internet diverse fraud en scam websites en lijsten hoeveel waarde kan ik hier aan hechten? Het bedrijf waar ik zaken mee doet komt gelukkig niet voor op deze lijsten een goed teken zou ik dan maar zeggen.

 

Een zeer goede les voor mij om eerst een bedrijf goed door te lichten voordat je er zaken mee gaat doen. Dan de vraag welke informatie criteria is van doorslaggevend belang om een keus te kunnen maken. Zijn er nog lijsten of websites die u mijn aanbeveelt?

 

Gezond verstand zeg dat als van meerdere kanten geklaagd word over een bedrijf.

 

Des niet ter min wil ik toch handelen in China Alibaba is mijn springplank hopelijk kom ik goed in het water terecht. Hoop langzamerhand een lijst met betrouwbare Chinese bedrijven op te kunnen bouwen en kan hier best wel hulp bij gebruiken.

 

Ben op zoek naar contacten in de computer onderdelen en accessoires.

 

Verders heb ik een kruiwagen vol met vragen zoals hoe kan ik het voordeligst geld overmaken naar een Chinese bankrekening.

Bijna geen enkele Chinese handelaar accepteert creditkaart terwijl dit volgens mij de goedkoopste manier is van betalen 1.3%.

 

Paypal word ook nergens geaccepteerd die vragen 2.5%

 

Ze willen allemaal graag betaald worden met Western Union volgens mij de duurste manier van betalen 10% tot 25% wel de snelste. ze rekenen ook nog eens hun eigen wisselkoersen die vaak veel afwijken van de huidige wisselkoers.

 

Voor mij is het nu gewoon afwachten wanneer mijn handel binnenkomt.

 

Alles alvast bedankt.

 

 

Lex

 

Hoewel ik hoop dat het inderdaad goed verloopt kan ik je wel een waarschuwing geven over Western Union. Oplichters misbruiken deze betaalmethode massaal. Voor veel mensen gaan de alarmbellen al rinkelen als er uberhaupt over Western Union wordt gesproken. Betekent niet dat je het niet kan gebruiken. Maar als je een leverancier hebt gevonden zou het voor mij persoonlijk geruststellender zijn als je gewoon via bank (gedeeltelijk) naderhand kan betalen.

 

Zie o.a.: Google

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Western union is gebruikelijk als je op Alibaba kijkt. Inderdaad als je over creditkaart begint dan haken ze meteen af.

 

Met elke dag die verstrijkt neemt de kans af dat ik ooit nog mijn bestelde SSD's binnen zal krijgen. Krijg bijna een maagzweer van woede en ergernis.

 

De website "advertentie" is weggehaald. "zie link eerdere post" Er word nu niet meer gereageerd op E-mails

Ben nu toch echt bang dat ik ben opgelicht.

 

Aangifte doen van oplichting? Waar? Chinese Ambassade in Denhaag?

 

Weet iemand waar ik aangifte kan doen van internationale oplichting?

 

Je word er niet vrolijk van.

 

Lex

Link naar reactie
  • 0

De opgegeven levertermijn zou morgen pas verstrijken als het heel strikt bekijkt en je spreekt nu al over oplichting en wilt overal aangifte doen. Lijkt mij erg overhaast. Stel dat er ergens vertraging zit in het traject China - NL dan kan het zo maar een week of wat langer duren. Hoort er gewoon bij, dus neem een lekker biertje en wacht nog even af. :)

Link naar reactie
  • 0

Hoe kom je erbij dat dit bedrijf uit China komt? En is dit een particuliere of ondernemersvraag?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Aan staande donderdag word het een maand.

 

De kans dat ik nog iets binnenkrijg is toch wel bijzonder klein.

 

De website is plotseling weggehaald.

 

Geen reacties op emails dit alles bij elkaar opgeteld is Scamming.

 

Jammer van die €574 Leer geld.

 

Ben me nu aan het verdiepen om bestellingen te betalen met LC leter of credit.

 

Heeft iemand hier ervaring mee, waar kan dit en vooral wat kost het=

 

Lex

Link naar reactie
  • 0

Hoe kom ik er bij dat het ooit verzonden is? ;)

 

Ik ben gewoon opgelicht.

 

De oplichtster is gewoon bezig met het volgende slachtoffer, nieuwe webpagina, andere naam en andere bedrijfsnaam die natuurlijk niet bestaat.

 

Kortom Alibaba vergeet het gewoon links laten liggen.

 

1 niemand accepteert creditkaart of paypal.

2 Willen bijna betaald worden met western union.

3 De organisatie Alibaba vind dit blijkbaar allemaal maar goed,

4 Die gasten gebruiken hoogst waarschijnlijk een valse identiteit daardoor bijna on pakbaar.

In China worden er niet zulke hoge eisen gestel aan een paspoort en identiteitskaart.

 

Het ergste is toch wel dat je klanten hebt die je teleur moet gaan stellen die al vrijblijvend iets bij mij hadden gereserveerd gelukkig niets betaald dan had ik geld terug kunnen gaan storten nee gelukkig dat wilde ik niet.

 

Het is een groot probleem voor mij om in Asian een goede betrouwbare leverancier te vinden met een goedkoop, goed een mooi aanbod van producten tegen groothandel inkoopprijzen.

 

Lex

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe kom ik er bij dat het ooit verzonden is? ;)

 

Ik ben gewoon opgelicht.

 

De oplichtster is gewoon bezig met het volgende slachtoffer, nieuwe webpagina, andere naam en andere bedrijfsnaam die natuurlijk niet bestaat.

 

Kortom Alibaba vergeet het gewoon links laten liggen.

 

1 niemand accepteert creditkaart of paypal.

2 Willen bijna betaald worden met western union.

3 De organisatie Alibaba vind dit blijkbaar allemaal maar goed,

4 Die gasten gebruiken hoogst waarschijnlijk een valse identiteit daardoor bijna on pakbaar.

In China worden er niet zulke hoge eisen gestel aan een paspoort en identiteitskaart.

 

Het ergste is toch wel dat je klanten hebt die je teleur moet gaan stellen die al vrijblijvend iets bij mij hadden gereserveerd gelukkig niets betaald dan had ik geld terug kunnen gaan storten nee gelukkig dat wilde ik niet.

 

Het is een groot probleem voor mij om in Asian een goede betrouwbare leverancier te vinden met een goedkoop, goed een mooi aanbod van producten tegen groothandel inkoopprijzen.

 

Lex

 

 

Verreweg meeste aanbieders op alibaba zijn echt en krijg je gewoon wat je besteld hebt.

 

Ik denk eerder dat jouw zoektocht zich richt op enkel de beste prijs. En overal ter wereld zijn er dan mensen die je precies gaan vertellen wat je wilt horen. Hiermee behoor je dan ook tot de categorie die gescammed worden en onderbewust dit risico willen lopen omdat de dollar tekens te verleidelijk zijn.

 

1 Je hebt je huiswerk niet gedaan

2 Je hebt geen controle gedaan voor verzending

3 Je hebt via western union betaald (dom dom)

4 etc etc

 

Het is naar afscheid te nemen van de investering, maar is misschien leergeld om in het vervolg grotere misstappen te voorkomen.

 

Je had al deze ellende kunnen voorkomen door gezond na te denken. Alle verdere moeite die je erin stopt dit op te lossen, geld terug te zien te krijgen etc etc is verloren tijd. Dit is internationale handel dus klagen kom je niet ver mee.

Link naar reactie
  • 0

Dit vind ik heel belangrijke vragen en een ontzettend herkenbaar gevoel!!

 

Met elke dag die verstrijkt neemt de kans af dat ik ooit nog mijn bestelde SSD's binnen zal krijgen. Krijg bijna een maagzweer van woede en ergernis.

 

Er word nu niet meer gereageerd op E-mails

Ben nu toch echt bang dat ik ben opgelicht.

 

Aangifte doen van oplichting? Waar? Chinese Ambassade in Denhaag?

 

Weet iemand waar ik aangifte kan doen van internationale oplichting?

 

Je word er niet vrolijk van.

 

Lex

Via Alibaba ben ik in zee gegaan met twee bedrijven in India.

Eén heeft mij opgelicht door mij totaal verkeerde spullen op te sturen.

De ander is mij aan 't oplichten; 4 maanden na mijn betaling heb ik nog steeds niets ontvangen. Hij belooft en belooft, telkens weer "tomorrow" of "next week" om vervolgens niks meer te laten horen.

 

Waar kunnen we als gedupeerde terecht??

Elx, wat heb jij inmiddels gedaan?

 

Een klacht indienen bij Alibaba helpt niet; dit heb ik gedaan bij het eerste bedrijf, mijn klacht werd valid verklaard (tuurlijk, ik had alle bewijs), meneer wordt om een reactie gevraagd, daaruit blijkt ook heel duidelijk zijn intentie om de zaak te flessen, doet een voorstel waar ik me absoluut niet in kan vinden, meneer wordt gevraagd mijn geld terug te storten, hij reageert niet binnen 3 dagen met als gevolg: klacht gesloten. En meneer kan als gold member gewoon doorgaan.

 

Ik voel me machteloos. Wie en waar kan ik terecht?

Link naar reactie
  • 1

 

Waar kunnen we als gedupeerde terecht??

 

 

Je kunt op internet terecht. Hetzelfde medium waarmee je handel probeert te drijven met het buitenland. Het fijne van internet is dat je overal je gal kwijt kunt, en iedereen met een klik op de knop kunt waarschuwen voor deze oplichters. Het minder fijne is dat je gescammed wordt voor het leven.

 

Begrijp me goed, ik vind het heel vervelend voor je. Maar het 'gemak' waarmee iedereen tegenwoordig goedkope zooi uit het buitenland wil importeren heeft ook zo zijn keerzijde. En die keerzijde is dat het traject niet te controleren is. Je wil handel drijven met iemand die je nog nooit gezien hebt, met een cultuur waar je je weinig bij voor kunt stellen. Dat kun je vermijden door een retourtje India te doen en je te verdiepen. Maar daarmee wordt het geheel natuurlijk wel wat minder makkelijk. Jouw keuze.

Link naar reactie
  • 0

Ik voel me machteloos. Wie en waar kan ik terecht?

Over wat voor bedrag praten we? Los van het principe maakt het namelijk heel wat uit of dit om 500, 5.000 of 50.000 Euro gaat.

Bedankt voor je reactie.

Kun je iets vertellen waarom het aan het bedrag ligt of je wel of niet ergens terecht kunt?

 

Ik ga geen bedrag noemen, want ik zit niet te wachten op nog meer reacties zoals die van Sabra.

Het gaat trouwens om degelijke goederen en niet om "goedkope zooi".

Link naar reactie
  • 0
Kun je iets vertellen waarom het aan het bedrag ligt of je wel of niet ergens terecht kunt?

Dat heeft te maken met je eigen inspanningen en kosten voor het halen van je recht en mogelijke externe (juridische) kosten. Heel simpel: er is geen loket waar jij met je klacht of claim terecht kunt. Je hebt gehandeld als ondernemer en je hebt als ondernemer een geschil met een andere ondernemer in India. Wil jij je recht halen, dan zul je daar kosten voor moeten maken. Die kosten moeten wel in verhouding staan tot de claim. Een strop van € 500,- is vette pech, maar daar ga je die kosten niet voor maken. , € 5.000,- zou het nader onderzoeken waard kunnen zijn, € 50.000,- of meer is dat - wat mij betreft - zeker.

 

Ik ga geen bedrag noemen, want ik zit niet te wachten op nog meer reacties zoals die van Sabra.

Misschien wat kort door de bocht van Sabra voor deze situatie, maar ik begrijp de reactie volkomen, sterker nog: ik had hem zelf kunnen typen. 99 van de 100 Alibaba-klachten op Higherlevel heeft te maken met naïviteit en dollar of eurotekens in de ogen van handelaren die denken de deal van hun leven te sluiten. If it looks to good to be true, it usually is.

Dat hoeft niet op jou van toepassing te zijn

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
Kun je iets vertellen waarom het aan het bedrag ligt of je wel of niet ergens terecht kunt?

 

500 euro

Hartelijk gefeliciteerd, u bent gescamd.

Wat een geweldig leermoment voor slechts 500 euro, geen enkele cursus of seminar "zaken doen in het buitenland" biedt zoveel waarde voor zijn geld als deze scam. Helaas pindakaas,

Nu weer lekker doorgaan met ondernemen want voor u het weet bent u anders meer tijd en geld kwijt aan een kansloze actie om uw geld terug te halen

 

5000

Helaas u bent gescamd

Het is jammer dat u meteen voor een hoog bedrag ingestapt bent voor onze cursus "laat u scammen".

Probeer zoveel mogelijk gegevens van de scammers te achterhalen en overleg met de politie of aangifte zinvol is.

Mogelijk zijn er meer gedupeerden en kun je proberen met htn contact te zoeken om te kijken of jullie samen actie kunnen ondernemen.

 

 

50.000

Sodemieters, dat is klote.

Probeer zoveel mogelijk gegevens van de oplichters te verzamelen en kijk eens op internet of er meer mensen zijn opgelicht door deze partij.

Neem contact op met de politie in de regio waar deze oplichter actief is. Mogelijk kunnen ook EVD en eventueel ambassade of consulaat u helpen aan tips om te kijken welke juridische mogelijkheden er zijn om deze oplichters te vervolgen.

Mogelijk dat er door vervolging nog een deel van uw geld terug te halen is.

Link naar reactie
  • 0

Ik ga geen bedrag noemen, want ik zit niet te wachten op nog meer reacties zoals die van Sabra.

Het gaat trouwens om degelijke goederen en niet om "goedkope zooi".

 

Het spijt me als mijn reactie je niet bevalt. Ik probeer je echter niet af te vallen, maar je in te laten zien waarom weinig poot hebt om op te staan. De reactie van Nico illustreert het misschien wat beter. Je hebt geld overgemaakt naar een land dat (net als veel andere landen) bekend staat om zijn vele scampraktijken. En nu wil je ergens terecht waar je een zaak kan maken. Maar India is Nederland niet. Tenzij het gaat om een extreem hoog bedrag, ben je 'gewoon' een van de vele die door dit soort mensen is opgelicht. Nederland beschermt je tegen heel veel situaties, maar er zijn ook grenzen. In mijn optiek kun je je energie beter steken in bij jezelf nagaan welke stappen je hebt nagelaten en wat je in de toekomst anders gaat doen om toch een betrouwbare leverancier in dat land te vinden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.