• 0

welke dienst verlenen als minderjarige?

hallo,

als minderjarige ben ik zeer veel bezig met het opzoeken over informatie van ondernemen, beleggen,...

zelf heb ik zoiets nog niet gedaan graag zou ik een onderneming beginnen maar weet niet met wat ik kan beginnen als minderjarige (dit qua investeringen, en middelen)

heeft iemand goede ideen voor een 16 jarige (dit is zeker geen opvlieging)

mvg,

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33693-welke-dienst-verlenen-als-minderjarige/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Ga voor je zelf eens goed de tijd nemen om te kijken waar je goed in bent en vooral wat je leuk vindt. En kijk dan of je daar eventueel geld aan zou kunnen verdienen.

Verder zoek je informatie op over handlichting en over hoe een bedrijf in zijn algemeenheid (administratie, belastingen en andere verplichtingen) werkt. Daar ben je nog wel even zoet mee :)

• 0

hallo,

als minderjarige ben ik zeer veel bezig met het opzoeken over informatie van ondernemen, beleggen,...

zelf heb ik zoiets nog niet gedaan graag zou ik een onderneming beginnen maar weet niet met wat ik kan beginnen als minderjarige (dit qua investeringen, en middelen)

heeft iemand goede ideen voor een 16 jarige (dit is zeker geen opvlieging)

mvg,

Dit heb ik zelf ook al jaren. Willen willen willen, maar geen idee hebben wat te doen.

Ik heb ook internet afgestroomd opzoek naar een goed idee. Helaas moet ik je meedelen dat je het op higherlevel waarschijnlijk niet gaat vinden. Naar mijn ervaring om 2 redenen.

1. Indien we zelf een goed idee hebben, waarom zouden we het jou dan vertellen? Dan kunnen we het toch beter zelf doen? (Hoewel het bijdehand klinkt is het toch de waarheid).

2. Indien je zelf niet weet waar je goed in bent (dat neem ik aan omdat je zelf niet weet waar je in moet ondernemen) hoe moeten wij het dan weten? We kennen je niet persoonlijk dus hoe moeten we dan vertellen wat je moet gaan doen?

Ik zou dus de tijd niet teveel steken in het zoeken naar het gouden ei. Vooral omdat je zelf niet weet in welke richting je moet zoeken is dit niet erg rendabel naar mijn idee. Beter kun je de tijd steken in het opbeuren van je eigen CV.

Misschien moet je het idee van ondernemen nog even laten liggen (je bent immers pas 16) en ga je beginnen met extra cursussen.(Praktijkondernemer MKB bijvoorbeeld). Zo ben je toch met je interesse bezig en krijg je een veel beter basis voor straks.

Hopelijk heb ik je iets verder geholpen.

Succes!

"Leiderschap is mensen laten worden wie ze zijn" - Wessel Ganzevoort

"Trust is good, but control is better." - Vladimir Lenin

• 0
Verder zoek je informatie op over handlichting en over hoe een bedrijf in zijn algemeenheid (administratie, belastingen en andere verplichtingen) werkt.

- Minderjarige ondernemers

- Stappenplan bedrijf starten

Groet, Nynke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar