Een @hotmail LET dan OP !

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Haai zrski, ik kreeg van jou een e-mail over wat Microsoft allemaal voor narigheid met je @hotmail account uithaalt.

 

Ik ben zo snugger geweest om die e-mail te deleten. Heb nl. geen @hotmail. Dus hopla ... in de ctrl, alt, del zonder dat ik daarbij aan anderen heb gedacht. En dat is natuurlijk niet aardig van mij.

Want volgens mij zijn er best veel leden hier in het forum die wel een @hotmail hebben.

Misschien dat je het bericht hier kan plaatsen. Is in ieder geval iedereen gewaarschuwd.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

idd goed idee om dat hier even te plaatsen. Ik heb dit met mijn eigen hotmail adres nagekeken en het bleek idd te kloppen (anders zou ik jullie hiermee niet lastigvallen).

 

...Start quote van doorstuurmailtje:

 

Waarschijnlijk had Microsoft een paar maanden geleden het slimme idee in zich om je informatie op je Microsoft Passport door te geven aan derden door op een sluwe wijze "extra aanklikopties" te creëren en die vervolgens ook aan te vinken. En dit natuurlijk niet door heeft gegeven en waar wij dus niks van af weten Om te controleren of je ook belazerd bent (ik wel en volgens mij iedereen), kan je dit zelf controleren door op "Options" te klikken (naast "Adress Book bovenaan je scherm) en klik vervolgens linksboven op "Personal Profile". Scroll naar beneden en als je de opties "Share my e-mail address" en "Share my other registration information" aangevinkt ziet staan, dan ben je dus zonder dat je 't weet, genaaid want eerder heb ik die opties nog nooit gezien.

 

Haal die vinkjes weg en stuur 't door aan iedereen die een hotmailadres heeft. Dit is ook de reden waarom je de laatste tijd zoveel reclame krijgt!

 

:Einde quote van doorstuurmailtje...

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.