danny1988 Geplaatst: 7 oktober 2011 danny1988 23 1 Geplaatst: 7 oktober 2011 Goedemorgen, Ik heb gisteren bij de ING een zakelijke rekening geopend en deze kon gelijk gebruikt worden zeiden ze. Nu zie ik de eerste problemen al dat bij mijn abonnementsgegevens eigenlijk niks klopt. Terwijl alles wel goed op de uitgifte staat die ik getekend heb. Of zou dit komen omdat ik nog maar een tijdelijk pas heb ? Want als ik inlog komt er te staan welkom de heer , ZJIVE OB ING Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Of ligt het aan de ING dat zei de gegevens niet goed hebben ingevoerd. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 7 oktober 2011 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 7 oktober 2011 Zijn dit niet vragen die je met één telefoontje aan je contactpersoon bij de ING beantwoord kunt krijgen? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/#findComment-346888 Delen op andere sites More sharing options...
0 John B Geplaatst: 7 oktober 2011 John B 2,8k 259 Geplaatst: 7 oktober 2011 Even zoeken leert dat JIVE staat voor Join ING Vlot en Eenvoudig. De Z ervóór is waarschijnlijk van Zakelijk. Zie o.a. hier een blog over die jive en hier een soortgelijke ervaring. Is dus een tijdelijke naam, ik zou wel even navragen of die automatisch wordt aangepast of dat je hier actie voor moet ondernemen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/#findComment-346889 Delen op andere sites More sharing options...
0 danny1988 Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur danny1988 23 1 Geplaatst: 7 oktober 2011 Even zoeken leert dat JIVE staat voor Join ING Vlot en Eenvoudig. De Z ervóór is waarschijnlijk van Zakelijk. Zie o.a. hier een blog over die jive en hier een soortgelijke ervaring. Is dus een tijdelijke naam, ik zou wel even navragen of die automatisch wordt aangepast of dat je hier actie voor moet ondernemen. Ik ga straks even de klantenservice bellen. Want ze hebben wel alles gewoon goed op de uitgifte staan maar dat is denk ik apart van het pakketje van de rekening zelf. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/#findComment-346898 Delen op andere sites More sharing options...
0 TwaBla Geplaatst: 7 oktober 2011 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 7 oktober 2011 Ik ga straks even de klantenservice bellen. Okay. Vraag beantwoord. Topic kan weer dicht. Als er een echt probleem is, kun je altijd een nieuw topic openen. :) Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/#findComment-346904 Delen op andere sites More sharing options...
danny1988
danny1988
Goedemorgen,
Ik heb gisteren bij de ING een zakelijke rekening geopend en deze kon gelijk gebruikt worden zeiden ze.
Nu zie ik de eerste problemen al dat bij mijn abonnementsgegevens eigenlijk niks klopt.
Terwijl alles wel goed op de uitgifte staat die ik getekend heb.
Of zou dit komen omdat ik nog maar een tijdelijk pas heb ?
Want als ik inlog komt er te staan welkom de heer , ZJIVE OB ING
Zijn er hier mensen die dit ook hebben meegemaakt ?
Of ligt het aan de ING dat zei de gegevens niet goed hebben ingevoerd.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33716-zakelijke-rekening-geopend-ing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag