Aanbevolen berichten

Nu de herfst definitief ingetreden lijkt te zijn en het steeds kouder, natter en donkerder begint te worden, ben ik wel benieuwd naar cases van ondernemers die de 'donkere' maanden en koude jaargetijden met veel plezier tegemoet zien. Wie opent? Beginnen consumenten bijvoorbeeld meer te hobbyen?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Graag zelfs.. Kou en vochtigheid is over het algemeen geen goed teken voor spieren en gaan mensen sneller met hen schouder omhoog lopen en zitten op de fiets. Gevolg is dat de spieren vast komen te zitten of meer spanning dan normaal en komen bij mij terecht om het weer los te maken.

LOL, alleen met de voeten?

Wie biedt meer?

Sorry, weer on topic:

in mijn business maakt het seizoen niet uit. Vroeger dacht ik dat het in de zomer wel wat rustiger zou zijn maar ook daar is niet structureel van gebleken, ik kachel dus gewoon door (met de kachel aan, heb geen bad).

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

consumenten worden weer verkouden en grieperig, daar hebben wij natuurlijk meerdere artikelen voor in huis,

en het vitamine D seizoen is weer begonnen aangezien de zonkracht weer is afgenomen tot het nulpunt.

uiteraard spelen wij daarop in in ons herfstmagazine wat we verspreiden onder onze klanten. ;)

"zoek het maar uit"

Qua werk maakt het niet uit, maar persoonlijk heb ik gewoon een bloedhekel aan kou, en dat in combinatie met de 4 uur daglicht per dag (of zo, lijkt er wel op in ieder geval) maakt me niet echt vrolijk. Ik kijk dus nu alweer uit naar het voorjaar...

is de wederhelft verdwenen??? Tsja, dat heeft consequenties ja... ;) wat een slaapmuts al niet teweeg kan brengen!

Grapjurkje! De slaapmuts is verstopt..... Ik ga maar eens een flesje rode openen om die maar als slaapmuts te gebruiken. ;) Ze zeggen trouwens dat op tijd een borrel en/of wijntje goed is voor de ondernemer. Dan blijf je scherp!

In deze maanden merk ik het zeker. Mensen zoeken meer naar interieur producten.

inderdaad, we lopen ons nu al 2 weken helemaal suf te zoeken naar verf en nieuwe meubels, dus die jongens zitten weer goed ;D

en niet te vergeten de cv-boeren. vandaag mijn nieuwe ketel gestart (geleverd in juli) en ja hoor geen warmte. gelukkig viel dit nog onder de garantie :) dus kost het mij niets. maar ze hadden het al behoorlijk druk met storingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar