• 0

andermans zaak op mijn aannemerspapieren

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Die moet je iets beter uitleggen, aannemerspapieren? Volgens mij is er in Nederland maar heel weinig vergunningplichtig en de aannemerij valt daar zeker niet onder. Er zijn dus geen papieren nodig om een aannemersbedrijf te beginnen - natuurlijk wel kennis van zaken ;)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

• 0

Als een bedrijf op jouw papieren gaat draaien dan zal je bij de kvk als bedrijfsleider ingeschreven staan verwacht ik zo. Dat maakt dat je ook een bepaalde aansprakelijkheid hebt.

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

• 0
Die moet je iets beter uitleggen, aannemerspapieren? Volgens mij is er in Nederland maar heel weinig vergunningplichtig en de aannemerij valt daar zeker niet onder. Er zijn dus geen papieren nodig om een aannemersbedrijf te beginnen - natuurlijk wel kennis van zaken

Ik neem aan dat TS de VCA bedoeld??? (Nog) niet wettelijk verplicht, wel vereist bij veel opdrachtgevers/ projecten en bepaalde handelingen zoals steigerbouw. VCA sluit heel nauw aan op de ArboWetgeving

Korte toelichting:

Wat is VCA?

VCA staat voor VGM Checklist Aannemers (VGM = Veiligheid Gezondheid en Milieu). De checklist is een uitgebreide vragenlijst die gebruikt wordt als doorlichting- en screeningsysteem ten behoeve van aannemers (opdrachtnemers, contractors) die bij opdrachtgevers werkzaamheden verrichten. In feite is VCA meer dan een checklist. Het is een veelzijdig en compleet programma waarmee dienstverlenende bedrijven objectief en structureel worden getoetst en gecertificeerd op hun VGM-beheerssysteem.

aan welke verplichtingen moet ik dan voldoen. moet ik in de zaak werkzaam zijn of gedeeltelijk???

Zie je VGM beheersysteem, m.a.w. de eisen die gesteld worden aan de VCA. Bij mijn weten kan jij zeker niet zo maar jouw certificering aan een ander "uitlenen": jij bent (eind)verantwoordelijk

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar