Tiller genomineerd voor Accenture Innovation Award 2011

Aanbevolen berichten

Laatste mail die ik ontving van Accenture:

 

Beste Herman van der Helm,

 

De Innovation Awards voor Consumer Products & Agri naderen de ontknoping. Tijdens het Innovation Event op 10 november wordt duidelijk wie de winnaars zijn van de Blauwe Tulp en de Publieksprijs.

 

Voor de finalisten voor de Publieksprijs is het goed te weten dat de stempagina van CPA, waar iedereen zijn of haar favoriet kan aangeven, zeer druk bezocht wordt. Momenteel is al meer dan drieduizend keer gestemd. Stemmen is mogelijk tot en met 9 november.

 

We gaan een bewogen eindstrijd tegemoet. De peilingen geven aan dat uw concept in een nek-aan-nekrace is verwikkeld om de hoogste plaats. Blijf uw netwerk overtuigen van de kracht van uw concept om wellicht op die manier de beslissende stem te krijgen.

 

Wij wensen u veel succes in deze spannende slotfase.

 

Met vriendelijke groet,

 

Namens het Accenture Innovation Awards-team Consumer Products & Agri,

 

edit: Hier de link:

https://data.innovationawards.nl/2011/publieksprijs/vote.php?id=22&ind=cpa

Link naar reactie

Psies! Wij gaan ook voor de afterparty bij Herman natuurlijk! ;D

 

Als iedereen dan wat meebrengt als blijk van waardering wordt het ook gezellig. Ik zet vast een fles LUB klaar!

 

lijkt me een goed plan. Kunnen we er gelijk een HL meeting van maken :)

Link naar reactie

Joepie!

We zijn doorgedrongen tot de beste drie in de categorie Consumer Products and Agri. (zie bijgevoegd juryrapport).

 

Ook kun je nog steeds stemmen voor de publieksprijs.

https://data.innovationawards.nl/2011/publieksprijs/vote.php?id=22&ind=cpa

tiller_juryrapport_aia2011.pdf

Link naar reactie

Je kunt nog tot 9 november stemmen.

 

https://data.innovationawards.nl/2011/publieksprijs/vote.php?id=22&ind=cpa

 

Mijn dochter Laura gaat de pitch doen in de zaal op 10 november om de kans op de eerste prijs voor de vakjury te vergroten. :)

 

Ik zelf sta dan in Parijs op een grote bouwbeurs.

Link naar reactie

Zo, morgenochtend vertrek ik naar Parijs. Het is de laatste keer dat ik een beroep op jullie doe om op mijn product te stemmen als je het ook wat vindt. Alvast bedankt.

 

De teerling is geworpen. Donderdag weten we het.

 

nog een keer de link:

https://data.innovationawards.nl/2011/publieksprijs/vote.php?id=22&ind=cpa

Link naar reactie

Helaas geen prijs gewonnen. De publieksprijs is met dik twaalfhonderd stemmen gegaan naar de intelligente brandblusser. Terecht wel in mijn ogen. Alle stemmers op ons product ontzettend bedankt voor jullie inzet. Ondertussen in Parijs een zeer goede beurs gehad. We stonden naast de stand van de franse arbeidsinspectie die razend enthousiast waren en honderden mensen naar ons toestuurden die met tilproblemen zaten. Dik elfhonderd folders zijn er meegenomen, tweehonderd offerteaanvragen en een tiental directe verkopen. Wat mij betreft een goed begin op de franse markt.

Link naar reactie

Helaas geen prijs gewonnen. Ondertussen in Parijs een zeer goede beurs gehad. We stonden naast de stand van de franse arbeidsinspectie die razend enthousiast waren en honderden mensen naar ons toestuurden die met tilproblemen zaten. Dik elfhonderd folders zijn er meegenomen, tweehonderd offerteaanvragen en een tiental directe verkopen. Wat mij betreft een goed begin op de franse markt.

 

Hallo Herman,

 

Gelukkig heb je veel meer aan de Franse beurs gehad. Namelijk een hoop nieuwe klanten. Wedstrijden zijn haast altijd verspilde tijd, die je beter kan gebruiken om te ondernemen en dus klanten te winnen.

Hele schoolklassen worden aangemoedigd om op hun docent of stagecollega te stemmen bij publieksprijzen. Dat vind ik niet eerlijk en daarom stem ik zelf nooit op publieksprijzen. Sorrie Herman ;), dus deze keer ook niet op jou.

Om die reden wil ik ook niet meer aan prijsvragen meedoen. De jury heeft altijd zijn eigen belangen en overwegingen. Bijvoorbeeld de Herman Wijffels Innovatie prijs, die haast altijd gaat naar een agrarische innovatie is mij opgevallen.

 

Paul

Link naar reactie

Hallo Paul, ik ga naar elke wedstrijd, niet om te winnen maar om exposure voor de Tiller te krijgen. Dat winnen is voor mij niet belangrijk, maar geeft mij wel de kans om veel aandacht aan het product te geven zoals ook hier op HL. Normaliter wordt het als spam beschouwd en nu wordt er veel aandacht aan geschonken. Zoveel zelfs dat ik mijn provider aan de lijn heb gehad met de vraag of er soms iets aan de hand was met mijn website i v m enorm toegenomen dataverkeer.

Een nieuw product in de markt brengen is erg lastig met standaard reklamemiddelen. Via de free publicity werkt het een enorm stuk beter is mijn ervaring. Dealers gaan het pas verkopen als iedereen erover praat. Het kost hen anders veel te veel moeite om klanten te overtuigen.

In Frankrijk heb ik enorm veel publiek getrokken doordat de arbeidsinspectie al hun contacten op de hoogte heeft gesteld van ons nieuwe product. (in mijn ogen de beste free publicity die je kunt hebben) Ze hebben al hun contacten in grote bedrijven telefonisch benaderd om even snel te komen kijken. Komend jaar doen we op hun advies daar mee aan een grote innovatiewedstijd.

Ik geloof er wel in. Alhoewel ik het wel met je eens bent dat iedere wedstijd zo zijn eigen doelen dient.

Link naar reactie

Hallo Herman,

 

Free publicity is zeker handig, dat ben ik met jou eens. Maar vergeleken met de afgelopen wedstrijd is, de Franse beurs, waar je toevallig naast de Franse arbeidsinspectie stond van veel grotere invloed.

Zelf ben ik selectief wat betreft mijn tijdbesteding. Je kan haast elke dag wel naar een festiviteit of congres toe.

Wel grappig dat de geluksfactor, niet alleen bij wedstrijden, maar in het hele zakenleven van doorslaggevend belang kan zijn. Toevallig kom je naast , een voor jou heel belangrijke, instantie te staan. Ik hoop dat er nog veel orders voor jouw Tiller uit zullen voorkomen.

 

Paul

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.